Cuneax Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Eller TV-skjermen. Det er ditt valg med Lightpack.Du kan få «ambilight» til PC-skjermen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kunne tenkt meg sånn til TVen! Men har ikke dette vært på markede lenge nå da? Ikke akkurat den der, men andre typer? Lenke til kommentar
ripperstar Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Sikkert en fin europris/clas ohlson løsning. Men liker innebygd fra Philips bedre :3 Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kunne tenkt meg sånn til TVen! Men har ikke dette vært på markede lenge nå da? Ikke akkurat den der, men andre typer? Jo: http://www.cyborggaming.com/prod/ambx.htm 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er mange tråder her inne, har selv kjøpt egne dioder og kretskort på nett, men det er tape og hjemmemekk og ikke pakket inn i en fin boks. Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 hvordan vil dette fungere i en flerskjermsløsning og 3 slike bokser? Hadde vert morro med en slik løsning for oss som ikke klarer oss med 1 skjerm! Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Noen som vet hva prisen vil ligge på? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 hvordan vil dette fungere i en flerskjermsløsning og 3 slike bokser?Hadde vert morro med en slik løsning for oss som ikke klarer oss med 1 skjerm! I use several screens and i would like to use several Lightpacks. Is it possible? Currently Prismatik software (in case of multiple Lightpacks connected) only works with the last connected Lightpack. Honestly, we never thought of multiple Lightpacks being useful and interesting for so many people. There are no hardware limitations and we?ll improve software and firmware to support multiple Lighpacks in one setup soon. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Awsome, har ambilight på philips tv'n min, får det vel snart på dataskjermen og da Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Dette kan monteres bak på TV-skjermen, men vil kun virke når TV brukes som PC-skjerm. Når man ser på DVD/BD/TV-dekoder så vil Lightpack ikke virke. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 http://learn.adafruit.com/adalight-diy-ambient-tv-lighting Her kjøper mange forumdeltagere sitt for 500lappen. 100vis på forumet har hatt dette i mange år. Passe teit kickstarterprosjekt å komme med nå. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kunne tenkt meg dette til TV'en. ikke PCen.. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Genialt! :o Lurer på hva retail pris blir, og i Norge hvis de kommer seg hit. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nudelig. Har ventet på en slik løsning til en grei penge! Flooootte greier. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kunne tenkt meg dette til TV'en. ikke PCen.. Har du PC-en kobla til TV-en kan du bruke det. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har du PC-en kobla til TV-en kan du bruke det. Hvorfor skal jeg koble til PCen til TVen? Vil ha det på TVen, ikke på en PC(Skjerm)! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 hvordan vil dette fungere i en flerskjermsløsning og 3 slike bokser?Hadde vert morro med en slik løsning for oss som ikke klarer oss med 1 skjerm! Ifølge FAQ skal de fikse støtte for 2 bokser. Har du f.eks. 3x24 eller 27" kan det være nok med 2 sett. Har du en 50" og den henger på veggen kan der også være lurt med 2 sett. Er den lenger unna veggen (8-10 tommer) så kan det gå greit med 1. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvorfor skal jeg koble til PCen til TVen? Vil ha det på TVen, ikke på en PC(Skjerm)! Du lever i 2013 uten en HTPC? :o 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Du lever i 2013 uten en HTPC? :o Boxee Box? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Boxee Box? Vel siden den er basert på XBMC og støtter plugins, tror jeg du kan lage en mod i den og en plugin til Boxee hvor du kan få den til å fungere, ellers er det kanskje på tide og bytte ut den gamle hardwarene og legge til rette for 3D støtte og andre ting som er kommet etter Boxee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå