frank_jarle Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 forst saa vil jeg bare si at jeg er utrolig fornoyd med kvaliteten til Hw sine websider, dette er den plassen hvor jeg ser forst paa nyheter. Anyway. Naar jeg pleier aa surfe paa internet saa pleier jeg stort sett aa trykke paa en link, mens jeg venter at den nye siden skal komme opp saa leser jeg en annen webside i et annet IE vindu, greit nok. Men i det siste saa har jeg faktisk blit litt irritert paa den metoden Hw bruker. Si at jet har skrevet en post saa trykker jeg Submit, etter et par sekunder saa blir Hw's vindu satt til aktiv. Saa kommer det opp at posten min er postet, saa blir vinduet satt til aktivt igjen. Saa blir jeg "satt over" til selve posten, saa blir vinduet satt til aktivt der ogsaaa. Dette er utrolig irriterende. Kan jeg ikke bare trykke "Submit" og naar posten er postet og blir endelig satt tilbake til traaden saa kan vinduet settes aktivt. Det er vel ingen grunn til at Hw skal ha saa himla mange "set active" liksom hver gang man gaar fra en side til den andre, og enda en gang naar man kommer til den nye siden? Jeg har aldeles ikke problemer med dette naar jeg kun er paa HW's sine sider, men det blir veldig tungvint mens jeg venter paa at en ny side skal loades inn eller at en post skal postes, mens jeg leser nyheter paa VG.no eller DB.no. Jeg ender rett og slett opp med at jeg maa trykke tilbake til VG's sitt vindu 2-3-4 ganger for jeg kan lese nyhetene i ro og make mens jeg venter paa at jeg skal bli satt tilbake til traaden. Jada jada, jeg vet det er de av dere som liker slik det er naa, men ikke jeg Jeg syntes det blir litt for mye av det gode. Anyway, hvis det er noe som jeg har glemt aa slaa av eller det er noe funksjon som jeg har oversett saa er det fint hvis noen kan fortelle meg om den funksjonen. MvH Frank Jarle Singapore Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Dette er eit problem med Internet Explorer, og ikkje med vårt forum, såvidt eg veit. Skaff deg ein skikkelig nettlesar, slik som t.d. Opera, og prøv dette på nytt.... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Takker for at du sa ifra, det viste jeg faktisk ikke helt til naa, men det irriterte meg noe helselost hele tiden. Frankie Singapore Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er ikke mange sidene dette skjer i, bare HW.no som jeg kommer på i farta, men det stemmer det du sier om at det bare skjer i Exploder. Men det må da være NOE med kodinga deres som gjør at det skjer, da det ikke skjer på andre sider? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Såvidt eg veit, popper IE opp kvar gong det er ferdig med lastinga av ei side. Dersom du går over i eit anna vindauge mens den heldt på å laste ei side, vil dette skje. Forumet har og ein funksjon som gjer at etter at du har posta ein tråd, vil du få beskjed om det, før du vil verte videresendt til tråden du posta i. Dette kan i nokre tilfeller gjere slik med IE, men dette skjer som sagt ikkje i Opera. Såvidt eg kan sjå, er det noko i vegen med IE i desse tilfella, og ikkje med kodinga av forumet (som forøvrig er av typen phpBB, dei kan du spørje om meir info). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå