Arodem Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nintendo kapper lastetider og åpner flere funksjoner. Les hele saken Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kan man sette inn et spill og spille det direkte uten å dille med masse menyer og slikt da? Folk vil ha spill, ikke dill. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Tja, jeg liker noe dill i tillegg til spill. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bra at de fikser noe hvertfall. Håper kontosystemet blir neste post på programmet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Merka god forskjell etter updaten ja. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 De burde heller fokusere på å få ut spill. 30% hurtigere lasting er jo bra, men det er ikke noe krise å vente 30 sek. i stede for 20. Det som er krise er utvalget av spill. Kjøpte Wii U før jul, sammen med 3 spill. Disse har blitt spilt noe, men synes utvalget er for lite, har ikke kjøpt flere. Venter i første omgang på 2 Zelda-spill... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Veldig bra, men dette her skulle vært i orden ved lansering. Softwarebiten har vært sorgens kapittel altså. Tror faktisk at jeg da kobler opp igjen konsollen min i løpet av helgen, lenge siden jeg har vært innom. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Merkbart forbedringer med oppdateringen. Kommer en til i sommer så blir spennende å se hvor mye de klarer å forbedre. Fikk testet litt NSMBU og Nintendoland med 4 kompiser i helgen - da kommer faktisk maskinen til sin rett - gleder meg faktisk til nytt Mario Party for det ga skikkelig mersmak Jaja bare smøre seg mens vi venter på noen bra spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå