finfyr Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne drivere til Dxr2 kortet fra Creative. Jeg kjører Win2k! Håper noen kan hjelpe meg, finner ikke noe selv. Takk tak :wink: Lenke til kommentar
eljar Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Creative skriver: >OS: Windows 98 & 98SE, Windows 2000, Windows NT 4.0 >Languages: Multilingual >Downloads: 230 (Yesterday) >Size: 4.86 MBytes (approx 17 minutes @ 56.6Kbits/s) >Filename: dvdewup.exe Prøv URL'en under. Ellers finner du det på http://www.creative.com, bare å søke på dxr2. ftp://62.189.242.188/pub/creative/drivers...rom/dvdewup.exe Vær obs på at det er noen konflikt greier mellom Athlon prosessorer og dxr2 kortet. -eljar Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Funker ikke den! Lastet ned mange ganger, fra flere siter. Men mpeg kortet fungerer likevel ikke, kun selve programmet som funker. Trenger en egen driverfil eller noe til selve mpeg kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå