Andreas-l-hansen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hei, Vet ikke om dette er rett sted å spørre om dette, men jeg prøver... Jeg har en gammel campingvogn (Hobby 495 83 modell). Har skiftet kulekobling da den gamle var blitt slitt slarkete, men så oppdaget jeg at hele "belgen" var full av fett fra dragsylinderen. Er det normalt eller er hylsen/foringen i dragsylinderen defekt? Jeg oppdaget også at jeg for hånd klarte å presse inn draget slik at bremsene la seg innpå. Betyr dette at støtdemperen i draget er defekt? Håper noen her kan svare meg på dette! //Andreas Lenke til kommentar
joka Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) det skal være fett i belgen, men ikke nødvendigvis full draget skal kunne presses inn for hånd, men skal komme ut igjen selv hvis demperen er ok http://valeryd.no/vanliga_fragor.asp?mchoise=brakehelp Endret 26. april 2013 av joka Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Innpressingen skal kreve mye kraft og løse ut i løpet av ca 1 sek. Du skal kunne presse belgen ca 2/3 sammen. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå