burre_b Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hei! Jeg har projektor benq w1070 og reciver Pioneer vsx 922k. Mellom disse er det et 10m strekk m hdmi. Min gamle dvd spiller leverte på dette strekket. Det samme gjør Get sine HD signaler. Har nå kjøpt meg ny blu ray, Samsung bd-e6100. Den har et "flash" ca hvert sekund. Har filmet det her: Har koblet den direkte til projektoren og da var bildet bra, så d er gjennom reciveren og 10m hdmi som problemet ligger. Er det noe innstillinger jeg kan gjøre? Eva er det noen blu ray spillere som sender sterkere signal? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bytt til en kabel med høyere kvalitet som støtter høyere båndbredde. Det er en relativt stor forskjell i mengden data som overføres fra en DVD spiller og TV-Reciever til en fullblods Blu-Ray spiller. Lenke til kommentar
burre_b Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Jeg har nå testet utenom reciveren, 10m direkte fra spilleren til projektoren og det gikk uten problem. Ligger det da på receiveren? Har forsøkt med forskjellige kabler spiller-reciver uten at det ble bedre... Elller er det noe med at denne reciveren "ikke takler" denne samsungspilleren? Har lett, men finner ikke noe styrke innstilling på out-signalene fra reciveren heller. Finnes dette? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Tviler jeg på. Prøv nye kabler mellom receiver og projektor, og mellom receiver og spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå