Solvip Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Lunsj tid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Synes det er stor forskjell på bildene, men ikke på grunn av at sola er bak en sky. V2 er bildet med stor B her ; Den fanger interessen med en gang. Det første som fanger er den gode kontakten med ekornet. Så fanger kjøttmeisen oppmerksomheten. Det er , interessant å se hva den driver med. Og til slutt så er det lunsjbaren de besøker som er det interessante. Selv om V1 kanskje har bedre lys - så er det bildet helt u-interessant i forhold til V2, i mine løyne 1 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Synes det er stor forskjell på bildene, men ikke på grunn av at sola er bak en sky. V2 er bildet med stor B her ; Den fanger interessen med en gang. Det første som fanger er den gode kontakten med ekornet. Så fanger kjøttmeisen oppmerksomheten. Det er , interessant å se hva den driver med. Og til slutt så er det lunsjbaren de besøker som er det interessante. Selv om V1 kanskje har bedre lys - så er det bildet helt u-interessant i forhold til V2, i mine løyne Ja takk det er min favoritt her oxo:) meen likte lyset best og fargene best v1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg