Niskivara Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ville bare si ifra Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Okey... Mulig jeg ikke er helt inne i spille verden, men hva står P.N for ? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Product Number, 03 tror jeg. Egentlig tror jeg bare de har det fordi de tror det er et kult navn. Det er ikke nr 3 i en serie eller noe. På norsk uttales det jo nesten "Pen 3", så det er jo litt kult. Uansett bør alle som har Gamecube og liker old-school skytespill og techno kjøpe det. Digital rumpevrikking har aldri vært så gøy før. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Product Number, 03 tror jeg. Egentlig tror jeg bare de har det fordi de tror det er et kult navn. Det er ikke nr 3 i en serie eller noe. På norsk uttales det jo nesten "Pen 3", så det er jo litt kult. Uansett bør alle som har Gamecube og liker old-school skytespill og techno kjøpe det. Digital rumpevrikking har aldri vært så gøy før. P.N. står for Project Number ja. og det er det første spillet. Det bare heter 3... Rumpa er ganske kul den ja. Har bare prøvd spillet en liten gang med en kontroll som ikke funka helt bra. Men ganske stilig spill. Og kul grafikk... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Product Number, 03 tror jeg. Egentlig tror jeg bare de har det fordi de tror det er et kult navn. Det er ikke nr 3 i en serie eller noe. På norsk uttales det jo nesten "Pen 3", så det er jo litt kult. Uansett bør alle som har Gamecube og liker old-school skytespill og techno kjøpe det. Digital rumpevrikking har aldri vært så gøy før. P.N. står for Project Number ja. og det er det første spillet. Det bare heter 3... Rumpa er ganske kul den ja. Har bare prøvd spillet en liten gang med en kontroll som ikke funka helt bra. Men ganske stilig spill. Og kul grafikk... Man blir vant til kontrollene rimelig fort, utenom spesial-tricks systemet som fortsetter å være vanskelig en god stund. Det er sinnsykt stilig når man kommer inn i det, og begynner å forstå hvordan det skal gjøres. Og så er det sinnsykt vanskelig. Easy går lett som bare det, men på medium blir jeg så kraftig banket at det nesten ikke går ann. Gleder meg til Hard. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Product Number, 03 tror jeg. Egentlig tror jeg bare de har det fordi de tror det er et kult navn. Det er ikke nr 3 i en serie eller noe. På norsk uttales det jo nesten "Pen 3", så det er jo litt kult. Uansett bør alle som har Gamecube og liker old-school skytespill og techno kjøpe det. Digital rumpevrikking har aldri vært så gøy før. P.N. står for Project Number ja. og det er det første spillet. Det bare heter 3... Rumpa er ganske kul den ja. Har bare prøvd spillet en liten gang med en kontroll som ikke funka helt bra. Men ganske stilig spill. Og kul grafikk... Man blir vant til kontrollene rimelig fort, utenom spesial-tricks systemet som fortsetter å være vanskelig en god stund. Det er sinnsykt stilig når man kommer inn i det, og begynner å forstå hvordan det skal gjøres. Og så er det sinnsykt vanskelig. Easy går lett som bare det, men på medium blir jeg så kraftig banket at det nesten ikke går ann. Gleder meg til Hard. Mente at kontrollen var ødelagt... Joypaden funka ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå