Cuneax Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 HBO Nordic sliter i motbakke, men tror på bedre tider.Nordmenn har ikke fått sansen for HBO ennå Lenke til kommentar
Julebrus Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 HBO har strålende innhold med har utrolig mye å lære av streamingløsningen til Netflix. 5 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 HBO er ikke en del av satelittpakken vår, og jeg kan ikke bry meg med å ordne andre løsninger akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg radivx Skrevet 26. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2013 Direkte resultat av dårlig timing (siste man inn), oppstartsproblemer, elendig publisitet (grunnet komplett fraværende kjennskap til norske markedsføringslover) og krav om binding for at prisen skal være akseptabel. 10 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 På en side kan det i verste fall bli brukt, av de "rette" folkene, som en unnskyldning for å tviholde på en antikvarisk og avleggs distribusjonsmodell. På den andre siden - Det er vel ikke annet enn forventet, etter måten HBO annonserte seg selv som vår nye Messias på, med tidenes mest arrogante holdninger ovenfor kresne, norske forbrukere. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg omnomnomnivore Skrevet 26. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2013 Bindingstid var spikeren i kista for min del. Netflix og Viaplay tilbyr begge gratismåned for at man kan teste hvordan det funker. Vet prøveperioden var jeg forelsket i løsningen til Netflix og har abbonert siden. Er ikke alltid det lønner seg å være grådig. Særlig når man lanserer en ny type tjeneste. 14 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 For min del skal det svært, svært mye til for at jeg i det hele tatt blir å nærme meg HBO igjen... Etter å ha sagt opp rikelig med tid før gratisperioden utgikk ble jeg først trukket èn månede, så sendte jeg beskjed til HBO om dette og fikk til svar at det var ingen problem og at de løste det fort. Men neimen tror du ikke jævlene klarte å trekke enda en måned nå igjen... Igjen har de lovet at de skal ordne opp, så får håpe på det. Det ble også poengtert i mailen jeg fikk sist at tilbakebetaling skjer i uke 15, 16, 17 og 18. Så hvis de kun tilbakebetaler èn måned i året, så ser jeg sikkert ikke de pengene før til neste år. Må i alle fall si meg skuffet og lei av den totalt ubrukelige kundebehandlingen de driver med. Har sett unger i barnehage ha mer struktur og orden når de leker i sandkassa. 5 Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 For min del skal det svært, svært mye til for at jeg i det hele tatt blir å nærme meg HBO igjen...Etter å ha sagt opp rikelig med tid før gratisperioden utgikk ble jeg først trukket èn månede, så sendte jeg beskjed til HBO om dette og fikk til svar at det var ingen problem og at de løste det fort. Men neimen tror du ikke jævlene klarte å trekke enda en måned nå igjen...Igjen har de lovet at de skal ordne opp, så får håpe på det. Det ble også poengtert i mailen jeg fikk sist at tilbakebetaling skjer i uke 15, 16, 17 og 18. Så hvis de kun tilbakebetaler èn måned i året, så ser jeg sikkert ikke de pengene før til neste år.Må i alle fall si meg skuffet og lei av den totalt ubrukelige kundebehandlingen de driver med. Har sett unger i barnehage ha mer struktur og orden når de leker i sandkassa. Du får ta kontakt med banken slik at de sperrer for videre trekk fra HBO 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 For min del så var det alt dette våset med at "HD" og "Surround" kun var tilgjengelig for gitte Samsung produkter i starten som var spikern i kista for min del, når man skal starte på den måten så viser hele selskapet en holdning som jeg overhode ikke er interessert i å støtte. Dette med binding, generelt laber streamingløsning osv var bare toppen av isfjeldet for min del. 8 Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 HBOs brukervilkår er enkelt og greit uakseptable. 7 Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg ble også trukket for penger selv om jeg sa fra meg avtalen tidsnok. Og når jeg påpekte at jeg ønsket pengene snarest tok det godt over en måned før jeg fikk igjen pengene. I tillegg ønsket de ikke å slette kontoen min selv om jeg spesifikt ba om det, for det kunne jo hende jeg ville bli kunde en annen gang. Da fortalte jeg de at dersom jeg skulle bli kunde en gang i fremtiden klarer jeg å registrere meg på nytt. Tullete selskap som setter spørsmålstegn ved kundenes ønsker og privatliv. 6 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det gleder meg å se at de sliter, og jeg håper at den samme trenden fortsetter i fremtiden. De har vært fullstendig håpløs siden starten av lanseringen her i Norge. De gjør rett og slett "alt" feil, med bindingstid, ingen gratismåned for å teste ut tilbudet, dårlig kundeservice og mye mer. Jeg ønsker de ikke noen som helst suksess, før de velger å høre på forbrukerne. 1 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Elendig bildekvalitet og en latterlig dårlig avspiller. Den spiller ikke av neste episode automatisk og husker ikke hvor du var. Snakk om å kaste bort penger. 4 Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Den dagen HBO nordic får en avspiller som funker regner jeg med at det tar innpå netflix med stormskritt. Sånn som det er i dag er det ubrukelig. Skjønner ikke at det er lov til å gi ut en så uferdig tjeneste, og alikevell kreve penger? Betaler ennå av prinsipp, men støtter/skjønner folk som laster ned 100%. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 At HBO skryter av 5.1 lyd og kun leverer dolby digital 2.0 er i seg selv helt latterlig i 2013. Kvaliteten på bilde er også overkomprimert. Dette med 80 Mbit linje, så ikke veldig imponert. Når det gjelder dette rotet med registrering av utstyr og maks 5 er også helt bak mål. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fikk totalt avsmak for HBO etter måten de lanserte seg selv på. Tror de må gå mange runder med lua i hånda før jeg ser på dem igjen. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Elsker det. Arrogante store selskaper som tror de kan opptre akkuat som de vil og ser på seg selv som guds gave til forbrukeren. Greit nok at de garantert ikke lider en økonomisk nød over de tallene, men de har garantert ikke fått noen form for positiv avkastning av lanseringen til denne streamingtjenesten i Skandinavia. Dette er ikke USA hvor forbrukerne finner seg i alt de store selskapene foretar seg, og jeg er glad for at det er et bra regelverk som beskytter forbrukerne i Norge. HBO Nordic kommer jeg aldri til å benytte meg av, selv om de forbedrer seg, så viktig er det å gi et bra førsteinntrykk når man etablerer seg i et nytt land. Endret 26. april 2013 av Mos Def 2 Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har enda ikke fått sett en eneste episode på HBO ettersom xbox- appen har vært rett rundt hjørnet i 4 måneder... Betaler for abonnementet, men laster ned episodene for å se dem på TVn. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Gjør det ikke bedre at jeg ble tvunget til å reversere og modifisere HBO-appen til Android for at den i det hele tatt skulle kjøre på telefonen min. Jeg kjører CyanogenMOD men har skrudd av root-tilgang, likevel mener HBO at siden build-navnet på OS'et mitt slutter på "test keys", skal jeg ikke få lov til å se på innholdet jeg betaler for.. Så lenge HBO velger å opptre såpass forbrukerfiendtlig velger jeg å se det jeg kan på Netflix og Viaplay, så får jeg heller få tak i HBO-serier fra andre kilder. Endret 26. april 2013 av Untouchab1e Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Få App's på bl.a. Apple TV og TV'r generelt som kan ta resume og spole frem og tilbake. Slik det er nå må en se alt fra begynnelsen av om noe går galt og det er ikke akkurat brukervennlig. Dette har Netflix allerede hatt lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå