SpirreVipp Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Når jeg installerte Detonator 23.11 så ble de på Norsk uten at jeg fikk valget om noe annet. Nå hater jeg kvasi løsninger og vil ha de på Engelsk. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 He he... det der irriterer vette av meg også! Kan noen som har peil svare? :smile: Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg har til og med sendt mail til [email protected], men tror du jeg fikk noe svar...? Neida. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Dere må skifte regional settings til engelsk. Installeringsprogammet til detonator driverne installerer på det språket som er satt i regional settings. Det er bare å skifte tilbake til norsk etter at dere har installert driverne. Dette virket ihvertfall hos meg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Synes det var kult jeg. Liten aveksling , men best på engelsk. Hadde et POV gf2 pro før i tiden ,men det er heldigvis leenge siden nå. Nyter et radeon8500 nå Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 11:24, Zerpent skrev:Dere må skifte regional settings til engelsk. Installeringsprogammet til detonator driverne installerer på det språket som er satt i regional settings. Det er bare å skifte tilbake til norsk etter at dere har installert driverne.Dette virket ihvertfall hos meg. Takker :smile: funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå