V. Haugen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 "Åh, hvilken film var det hun spilte i igjen? Og hva heter den låta?"Guide: Til sofasurferen: Lenke til kommentar
jannar85 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg anbefaler TV Show Favs til Android Genialt program som lar deg få en oversikt over serier du har sett, antall episoder sett osv 4 Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Jeg anbefaler TV Show Favs til Android Genialt program som lar deg få en oversikt over serier du har sett, antall episoder sett osv Enig - la den til blant de "øvrige" på side 5. Takk for tips! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Dette er nok grunnen til at filmer som Pulp Fiction virker ulogiske og uforståelige for mange. Det skal ikke rare distraksjonen til før innlevelsen lider. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg anbefaler TV Show Favs til Android Genialt program som lar deg få en oversikt over serier du har sett, antall episoder sett osv Et alternativ er SeriesGuide, som jeg også ser har minimalt bedre user score. Begge appene ser ut til å synkroniserer mot trakt, så det skulle ikke være et problem å bytte mellom dem. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Til alle som har nyere Sony TV; Sony SideView: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sony.tvsideview.phone Lenke til kommentar
Sondre1990 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Anbefaler IntoNow. Samme som Soundhound, men for filmer og tv serier Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 TV2 sin Silverlightløsning fungerer elendig på nettbrettet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg