Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ingen som vet dette med kiling og kløingen?? har gjerne lyst til å sove godt inatt Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 I utgangspunktet skal du ikke lengre inn i øret ditt enn du kommer med albuen. For å fjerne ørevoks er det mer praktisk å bruke en liten hårnål og skrape ut voksen med buen, men vær veldig forsiktig og gjør alt i slow motion. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Vidor, mener du seriøst at han skal putte en spiss gjenstand inn i øret? Stikk til fastlegen din for å spyle øret, eller skaff deg eventuelt en vannsprøyte hjemme selv. (Tilogmed dèt, ble jeg fortalt at jeg burde unngå uten lege, så å putte en tynn gjenstand som dèt, kan jeg ikke se for meg er bra i det hele tatt, hehe.) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Vidor, mener du seriøst at han skal putte en spiss gjenstand inn i øret? Nei, jeg snakket om buen. Så lenge man er veldig veldig forsiktig og 100% konsentrert. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå