torrence Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hei. jeg er en "moderat" bruker, med litt data kunnskap. har liksom fulgt utviklingen hele veien å gått win 98 -> ME -> 2000 -> XP (you get the picture) har alltid syntes det er noe tull med alle. for øyeblikket har jeg XP PRO men er på vei til å formatere grunnet diverse. lurer på hvilket OS jeg skal installere igjen. Bruker maskinen mest til Surfing og se film, høre mp3 og enkel web-page design, en liten mengde spilling. hvilken versjon lager minst krøll? og tar minst system ressurser? hva velger jeg nå: 2000, Xp eller XP pro ??? Takk Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Velg Windows 2000 sp4 eller Windows XP home/pro/sp1. Det er ikke mye spor av windows98 (first edt) eller ME å spore i win2k og winXP. Har ikke hatt ett problem med 2000 og xp som ikke ene og alene skyldes meg selv. Hvis du har 256mb ram --> win2000. Har du mere --> winxp. DrErling Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Velg Windows 2000 sp4 eller Windows XP home/pro/sp1. Det er ikke mye spor av windows98 (first edt) eller ME å spore i win2k og winXP. Har ikke hatt ett problem med 2000 og xp som ikke ene og alene skyldes meg selv. Hvis du har 256mb ram --> win2000. Har du mere --> winxp. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå