kaifas Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 hvet noen av dere om en butikk som selger det i norge????eneste jeg finner som har det er elkjøp i salgsuken og funcom,som har det noe av det mest idiotiske systemet jeg har sett,joa utviklet av et norsk selskap...så man skulle jo tro at man kunne kjøpe det i norge...men der tok jeg jo feil,spillet blir dobbelt opp ved bestilling fra england(funcom skam dere!!!!!!) Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Jeg kjøpte det til 99,- hos Ram&Rom i Trondheim for et par uker siden. (Skal si frøkna ble glad :wink: Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 er den online?uansett må liksom ha en onlinebutikk...bor litt usentralt kan man si... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jau, helt enig. Det beste "gåtespillet" jeg noen gang har spilt. Logiske gåter på en måte. Hater Monkey Island serien. Utrolig teite løsninger. Man kan nesten ikke tenke seg hva man skal gjøre. Atmosfæren og musikken er heeeeeelt rå. Gleder meg til 2'ern kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå