anatomicpants Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har ikke ae, oe, aa akkurat naa... Vi er tre smaa selskap under samme tak. Totalt 20 mennesker. Torsdag roek to harddisker paa to forskjellige macer, harddisken paa en av hjemme macene, 60gb harddisk paa en laptop og en kunde som ringte aa sa at en av maskinene deres doede, ja ogsaa harddisk her.... Jaja... saa endelig var det min tur... i kveld kom den kjente, brente lunkta og bootdisken min doede. 5 harddisker paa to dager, noe bedre? Saa da satt jeg her med knoppix og en tur til komplett i morgen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Store variasjoner i strømnettet i huset ? Få tak i en voltmåler fra kraftlaget ! Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Store variasjoner i strømnettet i huset ? Få tak i en voltmåler fra kraftlaget ! Kom kanskje ikke helt klart frem i frustrasjonen, kun to av harddiskene var i samme hus... 2 på kontoret, en hjemme hos en på jobb, laptop på besøk hos kunde, en i en utstilling hos kunde og min hjemme... Hey, vent litt det er 6 harddisker!!! Jeg var bedre enn meg selv! Hurrah! Laptoppen min funker hvertfall. Trøste meg med at jeg får meg plasmaskjerm neste uke (og jeg har overspenningsvern på all pc og hifi) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kjempeuflaks da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå