Eriksendrul Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Jeg prøver og finne ut hvor jeg kan kjøpe disse flaskene med Bacardi BACARDI Wolf Berry BACARDI Black Razz BACARDI O ( orange ) BACARDI Coconut BACARDI Dragon Berry BACARDI Peach Red BACARDI Rock Coconut BACARDI Arctic Grape Disse har jeg allerede fått i meg BACARDI Limón BACARDI Razz ( Klassiker , løp og kjøp ) BACARDI Apple ( Super om du liker den klassiske eple smaken ) BACARDI Grand Melón ( lite melon smak men god og blande med ) BACARDI Torched Cherry ( Anbefales ikke ! ) BACARDI Superior ( Husker ikke ) Jeg trenger virkelig og få tak i alle flaskene på den øverste lista. Noen ide om hvordan jeg kan få gjort dette ? Bacardi har jo mange produkter i svergie og i norge så hvorfor mangler de andre ? ( Eventuelt hvilken sider jeg kan bruke for og bestille sprit fra Tyskland til svergie siden jeg har familie som bor i svergie ) ( De 4 første inleggene under handler om noe annet, Jeg gjorde om hele tråden ) Endret 26. april 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vanskelig å finne den flaska i Norden ser det ut som, men du kan bestille den på denne nettsiden i USA. Flaska er billig og frakten koster bare 175$ Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Bestillingsimport for varer som ikke finnes på Vinmonopolet Vinmonopolet plikter etter bestilling fra forbrukere å fremskaffe alkoholholdige drikkevarer fra utlandet som ikke er representert i produktutvalget. Dette kalles bestillingsimport. Innførselen er imidlertid avhengig av at en grossist sier seg villig til å ta inn varene. Skriftlig bestilling kan leveres i et hvilket som helst vinmonopolutsalg. Vinmonopolet gir nærmere opplysninger om ordningen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Latterlig at det koster 1300 kr for 2 flasker rom for og få de hit . Noen andre alternativer ? Bestillingsimport for varer som ikke finnes på Vinmonopolet Vinmonopolet plikter etter bestilling fra forbrukere å fremskaffe alkoholholdige drikkevarer fra utlandet som ikke er representert i produktutvalget. Dette kalles bestillingsimport. Innførselen er imidlertid avhengig av at en grossist sier seg villig til å ta inn varene. Skriftlig bestilling kan leveres i et hvilket som helst vinmonopolutsalg. Vinmonopolet gir nærmere opplysninger om ordningen. Så jeg kan bestille denne flaska gjennom vinmonopolet om en hel bedrift sier ja til og selge den ? :S Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Gå til et pol og snakk med de om saken , så får du se hva som skjer. Hvis du gjør det så hadde det være kult om du oppdaterte tråden om hvordan det gikk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bestillingsimport for varer som ikke finnes på Vinmonopolet Vinmonopolet plikter etter bestilling fra forbrukere å fremskaffe alkoholholdige drikkevarer fra utlandet som ikke er representert i produktutvalget. Dette kalles bestillingsimport. Innførselen er imidlertid avhengig av at en grossist sier seg villig til å ta inn varene. Skriftlig bestilling kan leveres i et hvilket som helst vinmonopolutsalg. Vinmonopolet gir nærmere opplysninger om ordningen. Problemet er at de fleste grossister insisterer på at du kjøper et minimumsantall av en vare. Som regel en kasse og da er det som regel veldig lite interessant som privatperson å kjøpe. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 På vinmonopolet.no går det ann å spesialbestille flasker, men antar du allerede har gjort dette. Alternativt finnes det pol i bergen og oslo med større utvalg enn vanlige pol. Er du en sammler er det nok ikke noen annen vei enn å dra til våre kjære naboland. Er dette litt stress er det ikke værre enn å ta det i kombinasjon med ferie eller lignende. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 På vinmonopolet.no går det ann å spesialbestille flasker, men antar du allerede har gjort dette. Alternativt finnes det pol i bergen og oslo med større utvalg enn vanlige pol. På vinmonopolet.no finner du alt som finnes på polet. Det finnes to unntak og det er polet i Bergen i "Valken" og polet i Vika, Oslo. De har noe øl og vin som man ikke får tak i andre steder da de er såkalte spesialpol. Men sprit er som sagt uansett ikke inkludert så man er like langt. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har du spurt på vinmonopolet om de kan få tak i det du skal ha? Det kan hende at varehusene de bestiller fra har varene, men vinmonopolet velger å ikke ta disse varene inn. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bedre å lage en ny tråd, istedet for å endre hele innholdet i den gamle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå