Culpa Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har innhold fra en "gammel" bærbar som jeg skulle hatt over på en ny. Med innhold menes også installerte programmer. Blir det problem å bruke Northon Ghost til å lage PCene identiske? Den nye maskinen er helt lik med unntak av litt større prosessor og dobbelt så mye RAM. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har innhold fra en "gammel" bærbar som jeg skulle hatt over på en ny. Med innhold menes også installerte programmer. Blir det problem å bruke Northon Ghost til å lage PCene identiske? Den nye maskinen er helt lik med unntak av litt større prosessor og dobbelt så mye RAM. Det burde gå helt fint det Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har innhold fra en "gammel" bærbar som jeg skulle hatt over på en ny. Med innhold menes også installerte programmer. Blir det problem å bruke Northon Ghost til å lage PCene identiske? Den nye maskinen er helt lik med unntak av litt større prosessor og dobbelt så mye RAM. Hvis det er samme hovedkort/chipset burde det gå greit.. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tipper du vil få problemer. Harewaren i bærbare er så spesialisert. Men det skader ikke å prøve. Vurdér i såfall å kjøre sysprep.exe før du lager ghost-bildet. Se MS for dokumentasjon omd dette. (sysprep tvinger Windows til å lage nye SID'er og refreshe all PnP-informasjon når det nye bildet brukes første gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå