Gå til innhold

Beste måten og ta igjen på..

AndersK_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har kanskje ikke så mye erfaring med dyslektikere som jeg har... Jeg har vokst opp med dem. Og jeg sier ikke at alle dyslektikere fortjerner helvette. Jeg sier at denne dyslektikeren spesielt fortjener litt drit av og til. Dere kan ikke ha forståelse for hvor inni granskauen dyslektisk denne karen her er!

Feks med vanlige dyslektikere så går det ikke ut over andre enn dem selv at de er dyslektisk, men denne karen kan nærmest sammenlignes med Hitlers psykoser.

Eks:

Her i sommer skulle vi alle reise til syden. Alt var på stell helt til denne karen finner ut to uker før at han har sett feil på ferielisten sin! Han begynte akkurat på jobb den uken han skulle reise... Greit nok han fikk en kollega som ikke skulle noe spesielt til å jobbe istedet :o

Så til problem to: penger. vel ti dager før skulle ticketsa betales, men gjett hva. Istedet å ha 25000kr som han hadde regnet ut hadde han i virkeligheten 5000kr! Og bare billetter+opphold kostet 5500kr!

Slike ting skjer hver mnd.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde noe jævli bra med en kamerat jeg var på LAN med:

Tok alle mappene i rooten på alle HDene og kallte dem kryptiske tegn. Så sletta jeg alle filene på alle HDene, uten om windowsdisken da. Det var 150GB med filmer og tv-serier som han elsket over alt på jord+100GB med programmer drivere og mp3...

Han merka aldri at det var meg fordi han er sterkt dyslektisk og da faller seffølgelig første mistanke på deg selv.

Og hva gjorde han med meg for å fremprovosere en så sterk reaksjon kan dere gjerne spørre? Svaret er: Han gjorde ingenting spesielt, som sagt er han sterkt dyslektisk og jeg liker ikke typen.

taper...!

Lenke til kommentar

Tok alle mappene i rooten på alle HDene og kallte dem kryptiske tegn. Så sletta jeg alle filene på alle HDene, uten om windowsdisken da. Det var 150GB med filmer og tv-serier som han elsket over alt på jord+100GB med programmer drivere og mp3...

Han merka aldri at det var meg fordi han er sterkt dyslektisk og da faller seffølgelig første mistanke på deg selv.

Og hva gjorde han med meg for å fremprovosere en så sterk reaksjon kan dere gjerne spørre? Svaret er: Han gjorde ingenting spesielt, som sagt er han sterkt dyslektisk og jeg liker ikke typen.

taper...!

Ja ver IKKE videre pent gjort det , han kan jo ikke noe for at han er dyslektisk .

Lenke til kommentar
Vi er jo venner da.. Men jeg har lyst til og ta igjen.. :yes::D

Prøver tranpiller jeg på neste party! Kommer til og ta no helt sjukt av! :D

Du idioten som sa at jeg skulle slå han helseløs...stikk og dø

Det var absolutt ikkje kult gjort, berre for ondt. Blir som å sparke/slå en gutt/mann i balla i en slostkamp, det er så ondt at du gjør det berre ikkje! :grumpy:

Lenke til kommentar
Vi er jo venner da.. Men jeg har lyst til og ta igjen.. :yes::D

Prøver tranpiller jeg på neste party! Kommer til og ta no helt sjukt av! :D

Du idioten som sa at jeg skulle slå han helseløs...stikk og dø

Det var absolutt ikkje kult gjort, berre for ondt. Blir som å sparke/slå en gutt/mann i balla i en slostkamp, det er så ondt at du gjør det berre ikkje! :grumpy:

DET gjør vondt, det :o

Man mobber da ikke folk bare fordi de er dyslektikere! Skamme seg Purken! :grumpy::evil:

Lenke til kommentar
Dere har kanskje ikke så mye erfaring med dyslektikere som jeg har... Jeg har vokst opp med dem. Og jeg sier ikke at alle dyslektikere fortjerner søren. Jeg sier at denne dyslektikeren spesielt fortjener litt drit av og til. Dere kan ikke ha forståelse for hvor inni granskauen dyslektisk denne karen her er!

Feks med vanlige dyslektikere så går det ikke ut over andre enn dem selv at de er dyslektisk, men denne karen kan nærmest sammenlignes med Hitlers psykoser.

Eks:

Her i sommer skulle vi alle reise til syden. Alt var på stell helt til denne karen finner ut to uker før at han har sett feil på ferielisten sin! Han begynte akkurat på jobb den uken han skulle reise... Greit nok han fikk en kollega som ikke skulle noe spesielt til å jobbe istedet :o  

Så til problem to: penger. vel ti dager før skulle ticketsa betales, men gjett hva. Istedet å ha 25000kr som han hadde regnet ut hadde han i virkeligheten 5000kr! Og bare billetter+opphold kostet 5500kr!

Slike ting skjer hver mnd.

Som du nevner så er han dysletiker ergo han kan ikke noe for det selv. Dine argumenter er tynne og du har egentlig ingen god grunn for å gjøre nettopp dette. Tenk hvor j*vlig du ville følt det hvis du kom hjem og fant ut at alt på maskinen var borte, sitte der i flere timer og tenke : "var det jeg som gjorde dette" og bli skikkelig deprimert over det. Jeg er ikke imot en god spøk, men det du gjorde var j*vlig.

Det med ferie: Din kamerat er dysletiker og du kan ikke bli sur på han fordi han så feil på listene, han kan ikke noe for det. Det blir som å være sur på en som er døv fordi han/hun ikke hører når du roper på dem. Det jeg foreslår er at du tilstår, du får det bedre med deg selv da. :yes:

Lenke til kommentar

ta sovepulver (om det fins) oppe i drinken hans og gjør noen jævli med han!! klipp av alt håret hans eller noe sånt :p kansje han begyner med parykk?? da tar du en lighter fyrer på oarykken og ser på!!

Lover at han for det jævli hvis du gjør en aller begga av de tingene :D

Lenke til kommentar

Det med ferie: Din kamerat er dysletiker og du kan ikke bli sur på han fordi han så feil på listene, han kan ikke noe for det. Det blir som å være sur på en som er døv fordi han/hun ikke hører når du roper på dem. Det jeg foreslår er at du tilstår, du får det bedre med deg selv da.  :yes:

Kem e det egentlig som roper hallo til en døv og blir sur når man ikke får svar? Du kan jo ikke sammenligne de to mitt og ditt eksempel! Hvis man følger ditt eksempel om den blinde så sier du at en dyslektiker ikke har det nødvendige "anlegget" til å lese en tabell. Men hvis det er så hvordan klarte han da å lese feil? Og hvis han visste at han ikke kunne lese det uten å foke noe opp burde han hatt en personlig assistent som fulgte med han hele tiden.

Lenke til kommentar

Kem e det egentlig som roper hallo til en døv og blir sur når man ikke får svar? Du kan jo ikke sammenligne de to mitt og ditt eksempel! Hvis man følger ditt eksempel om den blinde så sier du at en dyslektiker ikke har det nødvendige "anlegget" til å lese en tabell. Men hvis det er så hvordan klarte han da å lese feil? Og hvis han visste at han ikke kunne lese det uten å foke noe opp burde han hatt en personlig assistent som fulgte med han hele tiden.

gen23.jpg

(JA, smertelig klar over at dette er ett eksempel på ett dårlig innslag i diskusjonen fra min side, men jeg anger ikke. Jeg syns faktisk at han fortjener det..)

Lenke til kommentar

off-topic:

Greit... hvor dum tror du jeg er? Jeg mailet aldri nextgentel, man skal ikke tro alt man leser/hører. Det var kun for å provosere frem en reaksjon , jeg har aldri sendt mail til ngt.

Ontopic:

Killer_dt vet du i det hele tatt hva en dysletiker er? At han missforsto hva som sto er jo kanskje ikke noe rart. HAN HAR DYSLEKSI.... slutt å kom med dumme unnskyldninger for å gjøre dette mot ham. Han kan ikke noe for at han ikke er like flink til å lese/skrive som du er. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...