AndersK_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 En venn av meg har nettop blandet faens mye avføringsmiddel i drinken min på en fest.... måtte stikke hjem fordi jeg måtte drite så jævlig Åssen kan jeg ta igjen på en SKIKKELIG saftig måte?? Anders Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hvor gammel er han? er har redd for noe spesielt .. osv . litt info om han! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 hehe nei han er 16 år.. omg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Cyanid Men alvorlig hva med antabus? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 du kan jo altid putte litt Rohypnol i drinken hans og slenge han på gulvet av et offentlig toalett naken .. husk å spark han i ræva så han våkner med sår i ræva .. yee! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Vel, drit han skikkelig ut foran en han liker. Det er litt slemt though. Putt tranpiller i pilsen hans (Det har jeg gjort en gang for morro skyld ) osv.. masse man kan finne på! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 du kan jo altid putte litt Rohypnol i drinken hans og slenge han på gulvet av et offentlig toalett naken .. husk å spark han i ræva så han våkner med sår i ræva .. yee! You got my vote Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 En venn av meg har nettop blandet sørens mye avføringsmiddel i drinken min på en fest....måtte stikke hjem fordi jeg måtte drite så sinnsvakt Åssen kan jeg ta igjen på en SKIKKELIG saftig måte?? Anders Hva med en dose plumbo i den neste drinken hans? Hihi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det var en norsk spyshop på nettet som solgte noen kule piller som hadde noen kule effekter på folk som fikk det i seg. Finner det ikke nå... sikkert blitt ulovlig Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hehe jeg støtter ideen om å gi han en rohypnol. Trenger ikke gjøre noe spes med han...det klarer han selv, tro meg. To kamerater av meg skulle bare teste hva det var ( lenge før rohypnol ble "in") for noen år siden. De tok en halv hver, og sa at de husket ikke en drit av hva de gjorde. Men de fikk noen referat senere dagen etterpå. De hadde vært helt vill Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Syns hyppere er overvurdert, men så er jeg ganske imun. Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Aldri prøvd dop jeg. Det eneste jeg kan komme på ( om det teller) er narkosen når jeg ble operert i kneet. Det var litt kult, for at det var som å bli full på 5 sekunder. Det anbefales Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 mohaha må prøve de tranpillene en gang:D Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 du kan jo altid putte litt Rohypnol i drinken hans og slenge han på gulvet av et offentlig toalett naken .. husk å spark han i ræva så han våkner med sår i ræva .. yee! You got my vote ikkje gløm ein kondom med litt spytt elns som du legger på han eller attmed! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Du kan jo gi han samme medisinen selv, bare vent til den dagen dere er på en øy å fester eller noe... Eller den kvelden han har klart å lure en dame med seg hjem... Og han må tilbringe resten av kvelden på dass... Da blir hun glad tenker jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 mohaha må prøve de tranpillene en gang:D Mitt forslag vant! :wink: Ta masse! 4-5 stykker så åpner du forsiktig pilsen og putter oppi.. Rør forsiktig rundt, hell gjerne inn litt vanlig tran og. Sett på korken igjen og sett den nedi posen. Pass på at han tar den tidlig så han får med seg litt smak! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Smaker det helt jævelig eller ?? noe jeg ikke har fått helt med meg ? :o Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Har trantablettene noe effekt? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Nei. Det smaker bare jævli. Kan finne på mye annet å gjøre, bare gi meg litt tid. :-) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 det aller beste er jo og ikke gjøre noe, men å si til han at det var virkelig dårlig gjort... også ikke snakke med han på ei goood stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg