Izex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg bestillte noen billige deler for å oppgradere PC'n til gamlingen og fikk hentet det på posten i dag. Skal oppgradere PC'en hans på søndag. Hovedsaklig ble det kjøpt nytt hovedkort som er essensielt for denne tråden... Da jeg pakket opp MSI KT2 Combo kortet og bladde gjennom manualen, så merket jeg meg hvor mye tweake software som fulgte med, nesten alt som er relevant for CPU overklokking kunne tunes i Windows, strøm, FSB, multiplyer osv. Begynnte nå å savne det litt til mitt Epox og Asus kort, er det dårlig med sånn software som lar deg tune i windows, er det derfor ikke så mange andre produsenter leverer sånnt med? Hvordan ligger egerntlig MSI ann sånn ellers, det ser nå ut som om at de klarer å levere mye bra hardware, men har ikke prøvd noe selv enda. Ønsker noen komentarer om MSI og medfølgende software hvis noen har erfaringer å dele Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har et INTEL 845i RD kort, 1 msi kt133, 1 msi kt266, 1 msi delta ISLR k7n2, 1 msi kt266 combo Har bare positive ting og si! MSI er enormt bra, ofte litt kluss i begynnelsen, men når det første går, som det alltid gjør, suser det av gårde! Min nyeste anskaffelse ( sist nevnte ) Sprek bundle pakke med masse digg, msi effekter ++ kanon fornøyd, i tillegg til masse digg du ikke får andre plasser, enkle oppsett og alt kan tunes i windows, ( enda mer i bios om du ønsker ) Enkle oppsett.. Kunne ramsa opp i timesvis MSI e Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 MSI er kjent for stabilitet, ikke alltid "best" ytelse (marginale forskjeller). Kjempe god "nett-support" synes jeg. LiveUpdate er genialt! Har selv MSI KT3Ultra2. Mitt neste HK blir nok et MSI det og! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 MSI er kjent for stabilitet, ikke alltid "best" ytelse (marginale forskjeller). Kjempe god "nett-support" synes jeg. LiveUpdate er genialt! Har selv MSI KT3Ultra2. Mitt neste HK blir nok et MSI det og! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 MSI leverer gode og stabile saker, ingenting for en extrem klokker men meget bra ellers ! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Ja det er godt å høre, tipper gamlingen blir fornøyd da, han har slitt litt med Intel PII 350'en sin en stund hehe, jeg synes det var liten vits i at han skaffet seg ADSL når maskinen bruker 1 minutt på å starte word men han liker å ha faste utgifter uten å tenke på forbruk. Neste hovedkort jeg kjøper til meg selv blir nok MSI, må prøve litt forskjellig selv om jeg har favoritter Til nå har jeg prøvd Asus A7V, Asus A7N8X Deluxe Gold, Aopen AK73Pro A, Epox 8RDA+, og ettpar litt eldre jeg ikke husker. Mye AMD opp gjennom tidene. To første var Intel såvidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Mine siste 3 maskiner har vært fundert på MSI kort... Har aldri vært misfornøyd, men som sagt over, har nok heller ikke vært mest opptatt av FPS heller... Stabilitet og bundle betyr mer for meg.... :-) Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 gamlingen har slitt litt med Intel PII 350'en sin en stund hehe, jeg synes det var liten vits i at han skaffet seg ADSL når maskinen bruker 1 minutt på å starte. Husk at en formatering og reinstallasjon kan gjøre underverker med hastigheten. Så kan dere kanskje ha den gamle pcen på hytta eller noe. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Har overhalt den gamle PC'n hans mange ganger hehe, lite å bruke den til nå...Er win98SE, office XP og norton antivirus på den, alt up to date, ikke no mere. prøvde å stappe i mere RAM, men neida ingen forskjell. Han gleder seg ihvertfall som en unge til jeg smekker sammen ny stashet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå