anderslien Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kommer Neonode N1 til norge å? Hvis den kommer, hvor mye kommer den til å koste? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har en mistanke om at den aldri kommer... Det har liksom blitt helt dødt de siste månedene... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Det står på Amobil.no at den kommer til jul da, men det står ikke at den kommer til norge. Gjør den det? Hvor mye kommer den til å koste? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Oops... :oops: Men det er vel egentlig ingen grunn til å tro det... At de tør å komme ut med flere slike "leveringsdatoer". Må jo være en smule flaut etterhvert nå... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Pressetalskvinnen til Neonode sier at den kommer rundt juletider, og forsåvidt er det mer sannsynlig nå enn på lenge siden fabrikker, pris og mye av det administrielle er lagt på plass det siste året. Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 men ingen som vet hva den vil ko$te, hvis den kommer? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Ingen andre enn Neonode selv vil jeg tro..... :-) Lenke til kommentar
geron Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det er ikke godt å si hva den vil koste, men jeg tror det vil bli rundt 3-5000. Jeg har sett at det går an å forhåndsbestille på www.kfor.no Ellers har jeg selvfølgelig tvil til neonode, etter den drøye forsinkelsen, men jeg håper fremdeles på at den vil komme før Jul. Da kommer jeg trolig til å anskaffe meg en, om de er så bra, som neonode selv, vil ha det til. Lenke til kommentar
DennisGutt Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det står på Amobil.no at den kommer til jul da, men det står ikke at den kommer til norge. Gjør den det? Hvor mye kommer den til å koste? Man kan bestille den på neonode.com når den kommer.. den kommer til å koste rundt 4000 Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Det står på Kfor.no at den kommer til å koste rundt 3500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå