Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. april 2013 Du, Tityboi.. Mann til litt mindre mann her.. Du trenger da ikke bruke datingsider på nett eller gå ut i helgene for å finne deg ei fin jente. Jeg er enig med at jenter kan virke ganske umulig å plukke opp siden det tydeligvis bare er "creepy" å hooke i butikken, på gaten eller når du blir tatt på fersken av å sitte å stirre på en med kikkert klokken 2 om natta fra bilen. Det virker som de eneste stedene det er akseptert i dagens samfunn å plukke opp jenter er på skolen, via felles venner eller på byn. Dette er bare tull! La meg fortelle deg en ting, hvis du ikke prøver å jakte på denne mystiske kvinnen i ditt liv, og holder på med ting du trives med og samtidig holder et våkent øye på hvem som et rundt deg og hva de holder på med så vil du fort merke hvor mange det er der ute som kunne passet for deg. Drit i utseende, det er helt irrelevant. Er du glad i bøker og står i butikken og leiter etter en bok, når du plutselig får øye på en jente på din egen alder, gå bort å snakk med henne! Ikke be om nummeret hennes, bare ha en hyggelig samtale. Så lenge du ikke ser ut som en hobo er det svært få som tar dette på en feil måte. Nå vet jeg ikke hvordan du er på fritiden, men mange tror at lykke kommer fra å ta avstand fra ting man ikke er glad i og slappe helt av. Dette er helt feil! Lykke kommer av å GJØRE ting du er glad i! Gjør du det du liker så møter du også mennesker som er deg selv lik. Jeg var noe lik deg, bare at jeg var et vrak! Jeg turte ikke ta kontakten med folk, jeg trodde ikke det fantes noen der ute for meg. En dag, da jeg stod på spaceworld og skulle kjøpe meg en ny datamus stod det tilfeldigvis en person ved siden av meg som tok opp kontakten. Han hjalp meg å finne den datamusen jeg trengte til mmorpg spillene jeg spilte, fant ut vi spilte samme spillet og vi begynte å spille i lag. Vi ble gode venner etter dette og jeg ble introdusert til gjengen hans og han min. I hans vennekrets var en jente jeg fikk et godt øye til og fortalte det til han. Jeg hadde ikke planene om å gjøre noe med henne, siden jeg var en liten feiging. Han trakk i noen tråder og vi fikk kontakt. Vi var med hverandre noen titalls ganger før vi fant ut at vi rett og slett ikke passet sammen som mer enn venner. Jeg var ikke helt blid siden det var det nærmeste jeg hadde vert kvinnelig kontakt siden skoledagene. Vi var ute noen ganger på byn og jeg merket han var helt uinteressert i jentene som var der. Ikke så mye som et glans fra han. Jeg lurte jo litt på dette siden resten av oss hoppet rundt som fulle kaniner i håp om å få nypp. Han fortalte det at han aldri hadde hatt noen seriøse forhold etter å ha plukket noen på byn, og han foretrakk å finne en skikkelig jente andre plasser. En dag kom da vi var å trente sammen. Det gikk ikke mer enn 2 minutter fra vi var ferdig skiftet til han var i full snakk med ei jente som han fortsatte å treffe i noen måneder. Jeg var helt inspirert av det han gjorde, så jeg begynte forsiktig for meg selv på samme måten. Jeg skal innrømme at jeg skremte de vekk flere ganger enn jeg havnet i snakk med dem. Etterhvert som tiden gikk og jeg ble bedre på dette traff jeg endelig en jente når jeg var på tur med hunden. Hun gikk også med en liten valp og vi begynte å snakke. Jeg syntes det var så koselig å snakke med hun at jeg ikke en gang prøvde meg på noe. Et eller annet sted må "ikke prøve" ha slått an så vi endte opp med å bli sammen og vi var sammen i litt over et halvt år. Jeg har møtt folk mens jeg har vert på tur med hunden, i butikken på leiting etter en datamus, på ferie, på lekeplassen ute med nevøen, på konsert, på telttur, via felles venner, på stranden osv. Det jeg prøver å si er at du ikke trenger noe fancy profil på datingsider eller følge dagens samfunns oppskrifter på "How to pick up chiks". Styr på med det du trives med og ha et åpent øye for andre mennesker som virker interessante! Det er lett som bare det etter en liten stund! Bare for å få deg til å tenke igjennom det jeg har skrevet så kan jeg si at alt jeg har skrevet her er sant, utenom denne mystiske mannen som fikk meg til å innse hvor lett det et å bli kjent med folk. Personen som hjalp meg med datamusen er i dag min kjæreste og samboer. Håper du ble bra forvirret av det jeg har skrevet, men tro meg, det funker! Ha det i bakhode neste gang du ikke er aleine. Eneste jeg kan si er lykke til videre på jakten etter drømmedamen! Anonym poster: 9e2f39d0363708a2de3d814e532f6aec 16 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Tusen takk for alle svar. Treff 4 ble avlyst pga hun kunne plutselig ikke. Valgte å treffe en prostituert, men var så redd at junior gjemte seg. Løp 10min til bilen og kjørte hjem, betalte henne ikke men var klar til det. Egentlig skulle hun ha pengene først men låste døra istedet. Hun sa at dette ikke var noe hun gjorde ofte( sikkert løgn). Jeg har aldri vært så rask som under denne flukten. Skremmende at junior ikke funka da må jeg altså enten være rusa eller treffe en snill jente som ikke stresser. Fy faen bra det er helg, bare å sette ei kasse øl i kjøleskapet og la livet visne 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Trodde du var mer interessert i å bli kjent med dem og ikke sex jeg :S 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Trodde du var mer interessert i å bli kjent med dem og ikke sex jeg :S ja men ble frustrert og det er ikke så lett å alltid være alene. Dessuten var hun jo villig til å treffes samme dag. Trodde hun kunne bli vennen min men skjønner jo at det ikke funker sånn Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg er ikke sint bare veldig veldig skuffet, hvorfor oppfører du deg ikke litt mer som han i avataren din? 3 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg er ikke sint bare veldig veldig skuffet, hvorfor oppfører du deg ikke litt mer som han i avataren din? du sier noe, kanskje begynne med det. Er jo verdt ett forsøk Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Glem nettdating. Det er bare noe tull! Mangler du bekjente, så foreslår jeg at du blir med i en klubb hvor du kan møte nye bekjente. Hvis det er Sex du ønsker å ha, så dra til byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå