Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tityboi sine nettdating erfaringer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd nettets "vidunder" av date-sider jeg også, men jeg har da fortsatt tilgode å bli stood-up sånn som du har opplevd! Er dette folk du har snakket med mye før du faktisk fant ut at du ville møte dem, eller er det motsatt at du heller har villet møte dem med en gang og presset på det tidlig i samtalen?

Lenke til kommentar

Har du prøvd å be med random jenter du møter i hverdagen? På jobb, bak kassa på rimi, osv? Syns fremdeles det er mektig rart de tre jentene ikke møtte opp engang, men så kan det hende at du bare har vært veldig uheldig.

nei har ikke prøvd det, er litt for nervøs. Jeg synes det er dårlig gjort, kunne bare sagt nei ellet at de ikke kunne så hadde jeg sluppet å sitte der alene som en annen tosk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd nettets "vidunder" av date-sider jeg også, men jeg har da fortsatt tilgode å bli stood-up sånn som du har opplevd! Er dette folk du har snakket med mye før du faktisk fant ut at du ville møte dem, eller er det motsatt at du heller har villet møte dem med en gang og presset på det tidlig i samtalen?

har snakket vertfall en uke. Rundt 80 sms tenket jeg + timevis med chat. Ikke snakket i telefon siden 2 syntes det var skummelt og tredje gadd jeg ikke spørre om det. Sjekka nummrene og de var registrert på jenter som bor der de sa de bodde.....
Lenke til kommentar

har snakket vertfall en uke. Rundt 80 sms tenket jeg + timevis med chat. Ikke snakket i telefon siden 2 syntes det var skummelt og tredje gadd jeg ikke spørre om det. Sjekka nummrene og de var registrert på jenter som bor der de sa de bodde.....

Høres bare ut som om du har vært veldig uheldig med de du har "vært" ute på date med. Men, hva slags personer man finner har også mye en selv å gjøre da, hva man selv er ute etter i en person. Ikke tenk på dette som et feilgrep, men heller tenk på dette som en god erfaring om deg selv og dine preferanser. Før du kan finne deg en flott jente, så må du først skjønne hva du selv egentlig er ute etter ;) Det vanskeligste er ikke nødvendigvis å finne jentene, men å kjenne igjen kjennetegnene på det du er ute etter ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har du prøvd å be med random jenter du møter i hverdagen? På jobb, bak kassa på rimi, osv? Syns fremdeles det er mektig rart de tre jentene ikke møtte opp engang, men så kan det hende at du bare har vært veldig uheldig.

Funker det å be ut jenter som jobber i butikker?

Eller er det bare rart.

Lenke til kommentar

En ting er i alle fall helt sikkert: Ikke mist motet. Dette ordner seg!:) En dag treffer du en super jente og da er det ikke noen sak lengre. Plutselig står du der og lurer på hva det var som var så vanskelig.

håper da det. Har treff 4 i morgen selv om jeg ikke er på sidene lenger. Håper på oppmøte :)

Grunnen til at jentene ikkje kunne kome er at dei fekk ein betre mann i sikte. Slik er det alltid.

eller at de bare liker å vite at jeg blir lei meg
Lenke til kommentar

Så det er ikke å anbefale?

Absolutt ikke. Når var sist gang du satte stor pris på at en fremmed kom bort til deg på butikken og slo av en prat? Åja, aldri. Jeg har hørt disse "slå av en prat med kassadama" tipsene utallige ganger, de er like lattervekkende hver eneste gang. I Norsk kultur gjør vi ikke slik, rett og slett. Det er å tråkke på utsiden av akseptert sosial kode.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Når var sist gang du satte stor pris på at en fremmed kom bort til deg på butikken og slo av en prat? Åja, aldri. Jeg har hørt disse "slå av en prat med kassadama" tipsene utallige ganger, de er like lattervekkende hver eneste gang. I Norsk kultur gjør vi ikke slik, rett og slett. Det er å tråkke på utsiden av akseptert sosial kode.

Jeg tror ikke jeg hadde turt det i hvertfall

Det skal gå.det. Det verste som skjer er at du får ett nei liksom.. man kan alltids heller si noe annet som "Du var skikkelig søt, kan jeg få nummeret ditt?" Eller noe i den duren.

Det blir vel kjempeflaut å komme tilbake til den butikken?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg hadde turt det i hvertfall

Det blir vel kjempeflaut å komme tilbake til den butikken?

Hvorfor det? Hun jobber der, du er kunde.

Edit: for å eliminere det.så er det bare å ikke gjøre det på en nærbutikk. Jeg vet ikke helt med det å bli sjekket opp på jobb, men blir det innimellom av fremmede folk på gata og da blir ihvertfall jeg ekstremt sjarmert!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jeg syns det er hyggelig når folk slår av en prat (uansett kjønn og grad av attraktivitet). Bare for å poengtere at det ville funket veldig bra hos meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Hun jobber der, du er kunde.

Edit: for å eliminere det.så er det bare å ikke gjøre det på en nærbutikk. Jeg vet ikke helt med det å bli sjekket opp på jobb, men blir det innimellom av fremmede folk på gata og da blir ihvertfall jeg ekstremt sjarmert!

Men hva om du liker hun i den nære butikken? :wow:

Folk som flørter for å få bedre service når jeg jobber med service er teit...

Lenke til kommentar

Er jo ikke værre enn å ta på seg en skikkelig trang tskjorte, ta pushups som en galning for teh pump, spankulere inn i sjappa (prøv å beveg deg sånn som 2chains hadde gått om han var på en kombinasjon av test og cola) strike noen, ikke helt åpenbare poser mens du lager sexeh face en halvannen meter fra hun.

Få øyekontakt, skli opp ett visittkort og si "halv ti, kysten rundt, bestill en 300gr meny med alt tilbehør og ekstra bacon og sylteagurk, babeh, så er jeg der før den er ferdig" mens du stirrer hun dypt og intenst (men selvsikkert) inn i øynene.

(Edit: akkurat her kan det være en fordel og bite seg litt i underleppa og rynke litt på nesen. (men ikke overdriv))

Done dit it, funker fjell, og du har dame for livet om du vil.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jeg syns det er hyggelig når folk slår av en prat (uansett kjønn og grad av attraktivitet). Bare for å poengtere at det ville funket veldig bra hos meg :)

Men du er en mann. Jenter flest haret stort utvalg av beilere.

(Edit: akkurat her kan det være en fordel og bite seg litt i underleppa og rynke litt på nesen. (men ikke overdriv))

kbXYd.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...