Josten Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har nylig kjøpt microsoft sidewinder game voice, og innstalert den. Men den innstalerte automatisk msn 4.7, slik at jeg nå har 2 msn (4.7 og 6.0). Noen som vet hvordan jeg får gamevoice til å bruke 6.0 i stedet for 4.7? Er så slitsomt å måtte logge av og på mellom de to versjonene når jeg skal bruke game voice, og vil bruke 6.0 som vanlig. Dessuten er det irriterende med to msn'er på oppgavelinjen. Noen som vet om et svar på mitt problem? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 slett msn 4.7? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Gamevoice er lagt død av MS, og fungerer ikke med nyere messenger versjoner. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Ah. Daså . Var det jeg tenkte egentlig. Så nylig på en nettside at det ikke funket med msn 5.0, og regnet med at det gjaldt 6.0 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå