lilepija Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Noen her som har opplevd å plutselig bli helt blank i matte? Jeg har eksamen om 1 mnd, å virkelig stått på i faget med oppgaver å det hele. Men de siste dagene har jeg plagdes kjempe mye. Nå får jeg ikke til å løse en enkel ligning.... Akkurat som jeg har glemt allt jeg har lært de siste årene... Passer ekstremt dårlig med eksamen som kommer opp. Råd og tips for å komme seg over det? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tenk logisk, skriv pent og før skikkelig. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Akkurat det der skjedde med meg for ikke så lenge sida, men klarte meg fint på tentamen heldigvis. Men så var det eksamen da.. Det jeg gjorde var å friske opp, løse noen enkle oppgaver.. så satt det! Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Akkurat det der skjedde med meg for ikke så lenge sida, men klarte meg fint på tentamen heldigvis. Men så var det eksamen da.. Det jeg gjorde var å friske opp, løse noen enkle oppgaver.. så satt det! Ja, jeg holder nå på med enkle likninger for å få frisket opp. Tror det var for mye vanskelig og at en murstein i muren min har fallt av "altså likninger med brøk", så derfor stoppen plutselig allt opp. Håper det løsner da jeg har en halv fysikk bok og halve pensum til 2P og eksamen nå på vårparten. Ikke tid til dette nei... Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, jeg holder nå på med enkle likninger for å få frisket opp. Tror det var for mye vanskelig og at en murstein i muren min har fallt av "altså likninger med brøk", så derfor stoppen plutselig allt opp. Håper det løsner da jeg har en halv fysikk bok og halve pensum til 2P og eksamen nå på vårparten. Ikke tid til dette nei... Håper det ordner seg i hvert fall! Skulle du trenge hjelpe med noe enkelt innen likninger, kan jeg hjelpe (10. klasse nivå) Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Skriv en regelbok, der du skriver ned alle regler for hvordan man skal regne ut- alt fra brøkregning til likninger. Skriv eksempler til, slik at du ser hvordan man skal gjøre det. Pugg disse før eksamen, så kanskje det hjelper. Vet ikke om regelbok er tillatt på eksamen, men det hjelper å pugge. Lykke til, håper det går bra Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Skriv en regelbok, der du skriver ned alle regler for hvordan man skal regne ut- alt fra brøkregning til likninger. Skriv eksempler til, slik at du ser hvordan man skal gjøre det. Pugg disse før eksamen, så kanskje det hjelper. Vet ikke om regelbok er tillatt på eksamen, men det hjelper å pugge. Lykke til, håper det går bra Jeg får kunn ha formelsamlingen, penal og kalkulator som ikke er mulighet for kommunikasjon. Hadde jeg fått tatt med meg notater, hadde jeg ikke bekymra meg Men, har begynt å skive ned egen regelbok underveis. Skulle egentlig ha begynt med det, meg en gang. Takk, satser på det. Trenger bare en 2-er. Satser selfølgeli på bedre. Men allt uten om 1 blir jeg glad for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå