MorganGaming Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 jeg trenger og vite hvor mye en Peavey T.15 er verdt, jeg vurderer og selge den. Den er helt strøken, bortsett fra at mutteren som holder jack inngangen på plass ble stjelt. alt er originalt. den originale oppbevarings kassa som den kom i solgte faren min når jeg var 10 for og holde liv i alkohol og sigarett misbruken. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar
GAu Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Som godt utgangspunkt kan du bruke følgende regel. Ved normal bruk / slitasje / ingen defekter: Brukt musikkutstyr er verdt ca ½-parten av dagens ny-pris Dersom utstyret er så gammelt / spesielt at det ikke lenger finnes tilsvarende nytt, utstyret har samler-verdi, osv..., gjelder kun markedskreftene: Hvor mye er potensielle kjøpere villig til å betale Sjekk nett-sider for brukthandel (à la: Finn.no; Blocket.se; o.l.) beste musikalske hilsen, _____ GAu Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 takk for hjelpen jeg har ikke funnet en eneste annonse på blocket eller finn desverre. jeg aner virkelig ikke hva den kostet ny, eller hva folk er villig til og betale. utifra hvordan andre serienummere ser ut, tror jeg den er fra 1982. jeg får vel google videre da... takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 la den ut på vibytter.no. vi får se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå