Gå til innhold

Filmklipp som får PCen til å restarte

Ehrgeiz

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har vært borti filmklipp som på et spesielt sted får filmen/programmet(enten det er windows media player eller andre) til å stoppe opp og avslutte... det skyldes jo feil i filmfilen. En kamerat av meg hadde et lignende problem, bortsett fra hos ham så klikket hele PC'n - også her feil i filmfilen.

Hvis hele PC reeboter seg på det stedet, så kan det hende at det er reaksjonen fra filprogrammet - så et kan lønne seg å røve andre programmer og sjekke om de fører til full restart eller bare stopp av film og program...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan lett toppe den feilen der.

Skulle kikke på en film i divX format her om dagen, da det utroligste skjedde.

Pcen klikka, og når jeg skulle starte på nytt ville ikke windows laste (2K). Fikk beskjed om at en fil manglet (ntldr)

Etter mye om og men kom jeg frem til at reinnstall var den eneste dugelige løsningen, men idet jeg var nesten ferdig med å legge inn ifra cd'en ble det til at 4 filer ikke kunne leses fra cd'en. (deribland ntldr)

Jeg prøvde flere ganger, men det hjalp ikke, cd'en ville ikke gi ifra seg nevnte fil.

Denne filmen klarte altså å:

-restarte windows

-fjerne en fil fra harddisken

-gjøre 4 filer uleselig på en cd ved siden av pc'en!

Det som ytterligere gjør dette til litt av en prestasjon er at installasjons cd'en funker fint på alle andre maskiner, det er bare hos meg de 4 filene ikke kan leses.

Go divX!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...