O3K Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Du vet at du snakker til noen som har flere antall år med skole og utdanning enn du har levd totalt i ditt korte liv? Beklager å måtte skuffe deg, Abigor, men for medlemmer av Jehovas Vitner er ikke utdanning et argument, stikk motsatt faktisk: Vakttårnet; 1.September 2008; «Tenk på ’hva enden vil bli siden’»: Unge mennesker føler seg ofte fristet til å eksperimentere med ting som virker populære, eller de blir presset til å gjøre det. Her er noen sannsynlige situasjoner. ▪ Noen prøver å få deg til å røyke en sigarett. ▪ En velmenende lærer oppfordrer deg til å ta høyere utdanning på et universitet. ▪ Du blir invitert på en fest der alkohol og kanskje også narkotika vil være lett tilgjengelig. 2 Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Beklager å måtte skuffe deg, Abigor, men for medlemmer av Jehovas Vitner er ikke utdanning et argument, stikk motsatt faktisk: Hvorfor beklage når det faktisk er noe som underbygger utsagnet ? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 "▪ En velmenende lærer oppfordrer deg til å ta høyere utdanning på et universitet."' Hahaahha. Hva faen? Selv de som lager reglene for Jehovas Viter er klar over hva generell utdanning vil gjøre med synet til de nye troende. Dette er jo det ultimate bevise for det. "Unngå å få høyere utdanning, du har alt du trenger her med denne boken!" 4 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Man må rett og slett bare bruke rapporter knappen oftere. Det Lenge5 gjør her er jo rett og slett spam. Han er en vandrende levende spam bot, som gir totalt faen i innhold i tråden, hva diskusjonen handler om eller hva han svarer til, så lenge han kan hoste opp bibelvers. Jeg har rapportert Lenge5 nå. Mest pga tråden "Kristendommen" som illustrerer at den adferden Lenge5 utviser ikke er forenelig med et diskusjonsforum. Nå er likevel "Kristendommen" en tråd i Prekestolen der monologer er akseptert, men adferden sprer seg også i tråder som dette. Jeg er så uansett så drittlei av denne typen adferd at jeg vil spy! Er det ikke IHS, så er det Lenge5 som ødelegger tråd etter tråd. Jeg vurderer å forlate hele diskusjon.no hvis ikke dette ryddes opp i snart, uten at det skal være noe trussel eller at jeg tror det blir et stort tap for dette forumet hvis jeg forlater. Det har bare ikke vært noe gøy å diskutere her de siste månedene. Jeg lærer ingenting og de fleste diskusjoner er ineffektive og flyter ut i svada pga av brukere som IHS og Lenge5. Får disse brukerne fortsette, så gidder jeg ikke bruke mer tid på dette. Enkelt og greit. Endret 3. mai 2013 av LiamH Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 "▪ En velmenende lærer oppfordrer deg til å ta høyere utdanning på et universitet."' Hahaahha. Hva faen? Selv de som lager reglene for Jehovas Viter er klar over hva generell utdanning vil gjøre med synet til de nye troende. Dette er jo det ultimate bevise for det. "Unngå å få høyere utdanning, du har alt du trenger her med denne boken!" Det er da tross alt en viss logikk i dette da.. for oss er det selvsagt absurd, men for dem som baserer sin identitet på et knippe skrifter samlet i en bok gir det ingen mening å utdanne seg. hva i alle dager skal det være godt for da liksom... Deres mål i livet er jo også et liv etter dette og sist jeg sjekka trenger man ikke høyere utdanning for å være heltidsslave for gud... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hepp! Stenger tråden inntil videre for vurdering. Førstepost stiller intet spørsmål men antyder bare noen meninger. Ergo, i denne kategorien har vi noen krav til innhold og diskusjonsemne. Feilpostet er denne også... Admin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg