Abigor Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Unngå å gjøre de samme feilene en etter en. Eller bare fortsett å lev i tåka dere lever i og spre de samme løgnene igjen og igjen. Evolusjonsteorien sier ikke noe om hvordan livet eller universet oppstod. Endret 25. april 2013 av Abigor 4 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Å kalle det spredning av løgn er vel kanskje litt drøyt. Men det er ganske tydelig at det er en utbredt missoppfatning at evolusjonsteorien beskriver hvordan livet og universet oppstod. 1 Lenke til kommentar
freke Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Å kalle det spredning av løgn er vel kanskje litt drøyt. I 99% av tilfellene er det bevisst løgn. Det er ikke snakk om misoppfatninger eller begrepsforvirring. Og hvorfor ikke fremsette løgn i innledningen, når man skal følge opp med ytterligere løgn. For om ikke evolusjon, så kreasjon. Og da kreasjonisme. Og da må man ta til virkelig saftige løgner. Løgn fra ende til annen. Og det er ikke drøyt å påpeke. 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Evolusjonsteorien sier ikke noe om hvordan livet eller universet oppstod. Det beviser i alle fall ikke at det er en "gud" som står bak... Bare så det er sagt... 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Det beviser i alle fall ikke at det er en "gud" som står bak... Bare så det er sagt... Er det noe som har hevdet at det beviser det ? Endret 26. april 2013 av IHS Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Er det noe som har hevdet at det beviser det ? Mulig jeg misforsto første post veldig, men jeg tolket det som et motargument fra en desperat troende... Men..men... mulig jeg tok feil.. 1 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Mye tåke her på vestkysten 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Unngå å gjøre de samme feilene en etter en. Eller bare fortsett å lev i tåka dere lever i og spre de samme løgnene igjen og igjen. Evolusjonsteorien sier ikke noe om hvordan livet eller universet oppstod. Jeg synes det minste vi kan kreve av en person som starter en slik tråd faktisk har en liten aning om hva evolusjonsteorien FAKTISK er!! Evolusjonsteorien sier IKKE noe om hvordan universet oppstod!! Evolusjonsteorien sier IKKE noe om hvordan livet oppstod!! Evolusjonsteorien SIER hvordan livet utviklet seg og tilpasset seg miljøet etter det først har oppstått. 3 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 I 99% av tilfellene er det bevisst løgn. Det er ikke snakk om misoppfatninger eller begrepsforvirring. Og hvorfor ikke fremsette løgn i innledningen, når man skal følge opp med ytterligere løgn. Og dette baserer du på hva? 2 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Unngå å gjøre de samme feilene en etter en. Eller bare fortsett å lev i tåka dere lever i og spre de samme løgnene igjen og igjen. Evolusjonsteorien sier ikke noe om hvordan livet eller universet oppstod. Den er bare en uholdbar teori om hvordan dyrene oppstod. Endret 29. april 2013 av IHS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Og dette baserer du på hva? Sånt som dette: Den er bare en uholdbar teori om hvordan dyrene oppstod. 6 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Og dette er så nærme sannheten som det går an å komme, for IHS har fått dette forklart, med teskje!!, MINST tusen ganger her inne, allikevel så klarer han å si at evolusjon forklarer hvordan dyrene oppsto.... Er jo ingen vits i å svare på slik engang, for det er løgn og forbannet løgn de prøver seg på HELE tiden, med den klare bakenforliggeende agendaen bak at de liksom fremmer ørken mytene de selv ser på som årsak uten å ha som mye som et eneste bevis for det... SÅ SLUTT Å MATE DISSE JÆVLA TROLLENE!!!!!!!!!! De er ikke her for å lære eller for å øke sin forståelse, de er her for å forkynne ørken myter som de enten er for dumme til å forsto u-logikken og selvmotsigelsene bak eller rett og slett for ignorante til å ta til seg ordentlig læring... Men i IHS sitt tilfelle så har han faktisk fått forklaring, og jeg tror faktisk ikke jeg overdriver når jeg sier tusen ganger!! Allikevel fortsetter han å gnåle på AKKURAT DET SAMME IGJEN OG IGJEN, totalt ute av stand til å fatte logikken bak evolusjon, så hva er vitsen med å mate slike? De skjønner det ikke og jkommer aldri til å gjøre det heller, sperren er ørken mytene de tror på og forelskelsen de har til en fiktiv trollmann som de tror er ekvalenten til Albus Hummlesnurr.... enten i form av jesus eller muhammed.... Håpløst... Helt og holdent håpløst. Sett slike på ignorer listen og la de bli der, de fortjener rett og slett ikke å bli tatt alvorlig! 3 Lenke til kommentar
lenge5 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Og dette er så nærme sannheten som det går an å komme, for IHS har fått dette forklart, med teskje!!, MINST tusen ganger her inne, allikevel så klarer han å si at evolusjon forklarer hvordan dyrene oppsto.... Er jo ingen vits i å svare på slik engang, for det er løgn og forbannet løgn de prøver seg på HELE tiden, med den klare bakenforliggeende agendaen bak at de liksom fremmer ørken mytene de selv ser på som årsak uten å ha som mye som et eneste bevis for det... SÅ SLUTT Å MATE DISSE JÆVLA TROLLENE!!!!!!!!!! De er ikke her for å lære eller for å øke sin forståelse, de er her for å forkynne ørken myter som de enten er for dumme til å forsto u-logikken og selvmotsigelsene bak eller rett og slett for ignorante til å ta til seg ordentlig læring... Men i IHS sitt tilfelle så har han faktisk fått forklaring, og jeg tror faktisk ikke jeg overdriver når jeg sier tusen ganger!! Allikevel fortsetter han å gnåle på AKKURAT DET SAMME IGJEN OG IGJEN, totalt ute av stand til å fatte logikken bak evolusjon, så hva er vitsen med å mate slike? De skjønner det ikke og jkommer aldri til å gjøre det heller, sperren er ørken mytene de tror på og forelskelsen de har til en fiktiv trollmann som de tror er ekvalenten til Albus Hummlesnurr.... enten i form av jesus eller muhammed.... Håpløst... Helt og holdent håpløst. Sett slike på ignorer listen og la de bli der, de fortjener rett og slett ikke å bli tatt alvorlig! Pest av et omfang som savner sidestykke, er et av de forutsagte trekkene ved tegnet på Jesus ) nærvær og på avslutningen på tingenes ordning. Det skal bli pest mange steder. ( Matt 24: 3 ) I de siste dager skulle epidemier og fryktelige sykdommer bryte ut mange steder. ( Luk 1:3 ) Hvor kan slike sykdommer komme fra. Vitenskapen kjenner til flere virus som ligger på lur i tropene og som med litt hjelp fra naturen kan forårsake langt større tap av menneskeliv enn det AIDS epidemien sannsynligvis vil gjøre. Dette sier tidskriftet Science News. Selv om fortegnelsen over verdens forskjellige typer virus skulle forbli uendret, finnes det ifølge forskerne allerede nok ildkraft i virus i tropene til å utslette store deler av jordens befolkning. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Pest av et omfang som savner sidestykke, er et av de forutsagte trekkene ved tegnet på Jesus ) nærvær og på avslutningen på tingenes ordning. Det skal bli pest mange steder. ( Matt 24: 3 ) I de siste dager skulle epidemier og fryktelige sykdommer bryte ut mange steder. ( Luk 1:3 ) Hvor kan slike sykdommer komme fra. Vitenskapen kjenner til flere virus som ligger på lur i tropene og som med litt hjelp fra naturen kan forårsake langt større tap av menneskeliv enn det AIDS epidemien sannsynligvis vil gjøre. Dette sier tidskriftet Science News. Selv om fortegnelsen over verdens forskjellige typer virus skulle forbli uendret, finnes det ifølge forskerne allerede nok ildkraft i virus i tropene til å utslette store deler av jordens befolkning. Hva er poenget ditt? Hvorfor skriver du dette i kontekst med det RWS skrev? Endret 3. mai 2013 av LiamH 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jeg skriver ikke til deg Jeg skjønte det, men det er heller ikke et svar på spørsmålet mitt. Dette flyter nok en gang ut i ingenting, samtidig som du får lurt inn Bibel-sitater og forkynning i tråder uten at det henger på greip med hverken det tråden handler om eller de sitatene du bruker. Endret 3. mai 2013 av LiamH 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Man må rett og slett bare bruke rapporter knappen oftere. Det Lenge5 gjør her er jo rett og slett spam. Han er en vandrende levende spam bot, som gir totalt faen i innhold i tråden, hva diskusjonen handler om eller hva han svarer til, så lenge han kan hoste opp bibelvers. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg skriver ikke til deg Det er søtt å se da, et lite jehovas vitne barn som prøver å fortelle andre noe. Du vet at du snakker til noen som har flere antall år med skole og utdanning enn du har levd totalt i ditt korte liv? 1 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Unngå å gjøre de samme feilene en etter en. Eller bare fortsett å lev i tåka dere lever i og spre de samme løgnene igjen og igjen. Evolusjonsteorien sier ikke noe om hvordan livet eller universet oppstod. Stemmer. Evolusjons teorien er en teori som beskriver hvordan liv har utviklet seg her på jorda. Den tar ikke sikte på å forklare hvor det kom fra eller noe som helst annet om universet. Det er vel åpenbart og vi trenger vel ikke en egen trå for det? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Du vet at du snakker til noen som har flere antall år med skole og utdanning enn du har levd totalt i ditt korte liv? Anerkjenner ikke du den samme teologien Abigor... Lenge siden vi diskutert, men jeg kan erindre at jeg ikke kjøpte din forklaring omkring å signaturen din i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg