fy_pokkers Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvorfor var du i Arendal fra Torsdag? Er ikke noe gøy her.. :-) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 mohahahahaha [synge] Svake mennekser... hvorfor er du så svak [/synge] [synge][tysk] Du schwacher Mensch Ich sage Du schwacher Mensch Warum bist du so schwach? Warum bist du so schwach? Du blamierst dich so wie du es machst [/tysk][/synge] Sang = DDR - Schwache Menschen. (Svake mennesker).mp3 Full Text = "http://www.ddr.no/tekster-ns.html#Schwache Menschen" Bare må lastes ned... bare må Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hvorfor var du i Arendal fra Torsdag? Er ikke noe gøy her.. :-) Det er i arendal det skjer da har hus der, så jeg måtte bli med familien ditt Og dessuten, fant jeg ut at vi har 1 Mbit der nede, ut og inn, bedre enn det jeg har hjemme jo men så fikk jeg ikke brukt den linja da pga. mitt stooore fravær fra pcen Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvor har dere hus hen? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hvor har dere hus hen? i arendal, som vi arva etter en gammel bestemor... Moåsen heter det der trur jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå