'dharma_boy' Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei! JEg lager denne posten for å lage en slags "herre over ditt domene" tråd om det å være "avhengig"/sitte på maskina. JEg har bestemt meg å være totalt borte ifra maskinen, internett, irc osv i en ca. 2,3 uker fra og med imorgen... Er det noen av dere som er med å kvitte oss med maskina og nettet for ett parr dager, eller i verstefall noen uker eller måneder? Kunne blitt arti og sett vhor lenge noen kunne klart seg uten! JEg starter vhertfall imorgen, håper jeg får flere med meg! Nei glem det... Dette er i hvertfall boss Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Dette er siste kvelden før jeg legger opp i et par uker... Ingen som er med meg? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 En ting er det når man skal på ferie. Da klarer jeg det fint, men om jeg skal være hjemme (dvs. en vanlig hverdag uten pc) no way! :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 jobber ikke mister Bjaaland for amotor da? Da kan han jo ikke holde seg borte fra data'en da vel... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg tok to måneder sist gang jeg prøvde. Det var fordi jeg sa opp inettet. Er verst de 2 første dagene, får du så skjønner at det faktisk finns personer utenfor huset. Kjedelig å ikke kunne gå inn på faste websider hver dager og slikt. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 kan kansje prøve, men det blir ikke lett.. jeg bruker pc'er til det meste av arbeidet på skolen og til lekser og det er egentlig ikke noe annet å finne på¨her hjemme hvis jeg er alene... men jeg starter i morgen! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 kan kansje prøve, men det blir ikke lett.. jeg bruker pc'er til det meste av arbeidet på skolen og til lekser og det er egentlig ikke noe annet å finne på¨her hjemme hvis jeg er alene... men jeg starter i morgen! Jepp! det er bra hvertfall 1 blir med på dette her, jeg starter fra og emd imorgen! ps. kamerater, (dere "irl venner") fra og med nå, kommer dere til å få jævli mange besøk Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Var borte fra PCen i 12 timer jeg eg sov da men Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ps. kamerater, (dere "irl venner") fra og med nå, kommer dere til å få jævli mange besøk kan jeg aldri tro... Sist jeg vet BjaA var hos meg så hadde han snikt seg opp på natta tatt bilde av bilen min og løpt... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ps. kamerater, (dere "irl venner") fra og med nå, kommer dere til å få jævli mange besøk kan jeg aldri tro... Sist jeg vet BjaA var hos meg så hadde han snikt seg opp på natta tatt bilde av bilen min og løpt... da må du forvente å se et overstyla bilde av bilen din på nettet snart .. Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Tror ikke jeg gidder, men jeg er på en måte "alltid med". Hos pappa, der jeg er nå sitter meg MASSE på data. Mens hos mamma, har vi ikke data, ergo ikke noe data. Jeg eier. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 kan kansje prøve, men det blir ikke lett.. jeg bruker pc'er til det meste av arbeidet på skolen og til lekser og det er egentlig ikke noe annet å finne på¨her hjemme hvis jeg er alene... men jeg starter i morgen! Jepp! det er bra hvertfall 1 blir med på dette her, jeg starter fra og emd imorgen! ps. kamerater, (dere "irl venner") fra og med nå, kommer dere til å få jævli mange besøk Sorry, men jeg må skuffe dere litt... jeg glemte det innlegget da jeg sto opp i dag ...og skrudde på pc'en, satt meg litt ned på forumet og spilte litt cs... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 mohahahahaha [synge] Svake mennekser... hvorfor er du så svak [/synge] Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Skal til italia i høstferien, så klarer meg nok i en uke. Men så er det tilbake på amd med en gang jeg kommer hjem Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Akkurat fått ny PC, så det er tvilsomt at jeg blir med. VELDIG tvilsomt Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 mohahahahaha [synge] Svake mennekser... hvorfor er du så svak [/synge] [synge][tysk] Du schwacher Mensch Ich sage Du schwacher Mensch Warum bist du so schwach? Warum bist du so schwach? Du blamierst dich so wie du es machst [/tysk][/synge] Sang = DDR - Schwache Menschen. (Svake mennesker).mp3 Full Text = "http://www.ddr.no/tekster-ns.html#Schwache Menschen" Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 jeg gjorde det i sommertre uker uten maskin I sommer satt jeg 2 måneder uten maskin... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hvorfor klagere dere ang sommere? Jeg var uten PC store deler av sommeren ifjor og jeg klager absolutt IKKE. Hadde den beste sommeren jeg noensinne har hatt jeg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hei igjen! idag "sprakk" jeg, etter å ha hvert i arendal siden Torsdag, så måtte jeg bare koble til maskinen igjen... deilig å komme tilbake, for mange så er kansje 1 uke uten pcen lite, men for meg er det som å komme til himmelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå