Gå til innhold

Er du avhengi av pc'n? bli med på et forsøk da vell!

bjaa

Anbefalte innlegg

Hei!

JEg lager denne posten for å lage en slags "herre over ditt domene" tråd om det å være "avhengig"/sitte på maskina. JEg har bestemt meg å være totalt borte ifra maskinen, internett, irc osv i en ca. 2,3 uker fra og med imorgen...

Er det noen av dere som er med å kvitte oss med maskina og nettet for ett parr dager, eller i verstefall noen uker eller måneder?

Kunne blitt arti og sett vhor lenge noen kunne klart seg uten!

JEg starter vhertfall imorgen, håper jeg får flere med meg!

Nei glem det... Dette er i hvertfall boss :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan kansje prøve, men det blir ikke lett.. jeg bruker pc'er til det meste av arbeidet på skolen og til lekser og det er egentlig ikke noe annet å finne på¨her hjemme hvis jeg er alene... men jeg starter i morgen!

Jepp! det er bra hvertfall 1 blir med på dette her, jeg starter fra og emd imorgen!

ps. kamerater, (dere "irl venner") fra og med nå, kommer dere til å få jævli mange besøk :p

Lenke til kommentar
kan kansje prøve, men det blir ikke lett.. jeg bruker pc'er til det meste av arbeidet på skolen og til lekser og det er egentlig ikke noe annet å finne på¨her hjemme hvis jeg er alene... men jeg starter i morgen!

Jepp! det er bra hvertfall 1 blir med på dette her, jeg starter fra og emd imorgen!

ps. kamerater, (dere "irl venner") fra og med nå, kommer dere til å få jævli mange besøk :p

Sorry, men jeg må skuffe dere litt... jeg glemte det innlegget da jeg sto opp i dag :D ...og skrudde på pc'en, satt meg litt ned på forumet og spilte litt cs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...