Gå til innhold

Er du avhengi av pc'n? bli med på et forsøk da vell!

bjaa

Anbefalte innlegg

Hei!

JEg lager denne posten for å lage en slags "herre over ditt domene" tråd om det å være "avhengig"/sitte på maskina. JEg har bestemt meg å være totalt borte ifra maskinen, internett, irc osv i en ca. 2,3 uker fra og med imorgen...

Er det noen av dere som er med å kvitte oss med maskina og nettet for ett parr dager, eller i verstefall noen uker eller måneder?

Kunne blitt arti og sett vhor lenge noen kunne klart seg uten!

JEg starter vhertfall imorgen, håper jeg får flere med meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke... data er min jobb

Og du kan det heller ikke... du må sikkert bruke den på skolen...

Vi har data undervisnig 3 timer en gang i uken, men det gjleder ikke for meg, for de maskinene er kun noen 486'er, så jeg skal spørre om jeg kan slippe, og heller ha gym istedet ;)

Lenke til kommentar

Hva er i veien med endre funksjonen? Jeg får ikke endret innlegget mitt over. For, som dere sikkert ser, ble det ble bare masse ro og tull (trøtt og forkjølet, jeg får skylde på det).. Slik skulle det altså se ut:

Dette kan faktisk bli noe så sjeldent som en tråd som er avhengig av lite aktivitet for å lykkes i sitt mål, ikke gæli....
Lenke til kommentar

Jeg er ikke avhengig av pc, men det betyr ikke at jeg gidder å være med på dette for å bevise noe jeg allerede vet for meg selv. Kjenner meg selv bedre enn det :-)

I hele sommer var jeg borte fra pcn. Jeg er absolutt ingen aktiv pc-bruker, pc'n er nødunderholdning eller informarsjonsdyr. Litt sosial omgang får jeg også pressa inn(les:forum, irc).. Jeg kan gå ett par uker uten å nærme meg pcn, uten og tenke over det; men som oftest hopper jeg innom her noen minutter annenhver dag omtrent. Funker fett det :-)

Har alt for mye annet gøy å gjøre, som er 998 ganger bedre og morsommere enn å spille hjernedøde spill. MEN, jeg sier ikke at jeg ikke spiller spill. Final fantasy serien, f.eks, har jeg tatt meg selv i å spille 6 timer i strekk 2-3 ganger ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke avhengig av pc, men det betyr ikke at jeg gidder å være med på dette for å bevise noe jeg allerede vet for meg selv. Kjenner meg selv bedre enn det :-)

I hele sommer var jeg borte fra pcn. Jeg er absolutt ingen aktiv pc-bruker, pc'n er nødunderholdning eller informarsjonsdyr. Litt sosial omgang får jeg også pressa inn(les:forum, irc).. Jeg kan gå ett par uker uten å nærme meg pcn, uten og tenke over det; men som oftest hopper jeg innom her noen minutter annenhver dag omtrent. Funker fett det :-)

Har alt for mye annet gøy å gjøre, som er 998 ganger bedre og morsommere enn å spille hjernedøde spill. MEN, jeg sier ikke at jeg ikke spiller spill. Final fantasy serien, f.eks, har jeg tatt meg selv i å spille 6 timer i strekk 2-3 ganger ;)

helt enig i det. Jeg synes det blir for dumt å sitte inne om sommeren når det er pent vær ute. Da er det heller bedre å dra på stranden, eller sitte seg på en bar med uteservering å ta seg ei iskald ei. I hvert fall i nord der det er så kort sommer, da må man nesten bare nyte den tiden man har. Så få med seg når jentene går lettkledd på gatene, før de pakker på seg med pels og annen faenskap.

Lenke til kommentar

Ja, der minnet du meg på noe. Kanskje jeg kan klare å holde meg vekk fra PC'en i et par dager hvis jeg spiller gjennom alle FF spillene fra 7-10 i strekk :D Tar bare et par hundre timer til sammen tho :-? Nå ja, jeg brukte nesten 300 timer på å klare absolutt alt og få alle gjennom hele sphere grid'en og 250 i alt på FFX, Nei, dette blir alt for off topic. Jeg klarer meg ikke uten PC'en i lange perioder. Bruker den jo konstant til lekser og sånt.

Lenke til kommentar

Det foerste aaret jeg studerte i utlandet saa hadde jeg ikke med meg noen pc...brukte bare litt paa universitetet eller en internett kafe for aa sjekke mailen .

Det var paa en maate ok til aa begynne med , men det er noe bra i aa kunne ta seg en litt sen spillekveld , se litt paa dvd eller brenne ut noe musikk ( for ikke aa si lagre musikk ) .

Husker jeg var glad naar jeg kom hjem og kunne sette meg ned til aa spille Mohaa ( som var kommet ut iloepet av aaret ) :woot:

Og sist men ikke minst siden jeg er i utlandet saa er det MEGA deilig aa bare sufre aa sjekke nyheter hjemme i Norge DET savnet jeg aaret uten pc .

Blir ikke aktuelt aa kutte den ut dersom det ikke er VELDIG gode grunner :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...