bjaa Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei! JEg lager denne posten for å lage en slags "herre over ditt domene" tråd om det å være "avhengig"/sitte på maskina. JEg har bestemt meg å være totalt borte ifra maskinen, internett, irc osv i en ca. 2,3 uker fra og med imorgen... Er det noen av dere som er med å kvitte oss med maskina og nettet for ett parr dager, eller i verstefall noen uker eller måneder? Kunne blitt arti og sett vhor lenge noen kunne klart seg uten! JEg starter vhertfall imorgen, håper jeg får flere med meg! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kan ikke... data er min jobb Og du kan det heller ikke... du må sikkert bruke den på skolen... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg gjorde det i sommer tre uker uten maskin Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Kan ikke... data er min jobbOg du kan det heller ikke... du må sikkert bruke den på skolen... Vi har data undervisnig 3 timer en gang i uken, men det gjleder ikke for meg, for de maskinene er kun noen 486'er, så jeg skal spørre om jeg kan slippe, og heller ha gym istedet Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg hadde ikke data i hele sommer ferien i fjor!!!! DET er ille det! amd'en min fikk overspenning så; HK, RAM, CPU og PSU gikk til helvette agp porten gikk også, men ikke skjermkortet Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 det eneste dumme med det er at det blir jævla kjedlig. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hihi , kunne vært morro å være med på , men GIDD! Var borte fra pcn 7 uker i fjor! På skolen sitter jeg på Mac Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Dette kan faktisk bli noe så sjeldent som er avhengig av lite aktivitet for å lykkes i sitt mål, ikke gæli.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg blir definitivt IKKE med. Fikk jo ny maskin i dag ffs 8) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva er i veien med endre funksjonen? Jeg får ikke endret innlegget mitt over. For, som dere sikkert ser, ble det ble bare masse ro og tull (trøtt og forkjølet, jeg får skylde på det).. Slik skulle det altså se ut: Dette kan faktisk bli noe så sjeldent som en tråd som er avhengig av lite aktivitet for å lykkes i sitt mål, ikke gæli.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har netopp vært uten pc i 2 uker og uten nett i 3 uker så eg er so not in... :x Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har vært borte en uke nå Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Var borte fra pc og internet i 4 uker i sommerferien, ingen prob egentlig... Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hmmm dette er umulig for meg også siden jeg bruker det hver dag jeg er på jobb. og nå skal jeg jobbe i 4 uker i strekk. Så det funker heller dårlig Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg er ikke avhengig av pc, men det betyr ikke at jeg gidder å være med på dette for å bevise noe jeg allerede vet for meg selv. Kjenner meg selv bedre enn det :-) I hele sommer var jeg borte fra pcn. Jeg er absolutt ingen aktiv pc-bruker, pc'n er nødunderholdning eller informarsjonsdyr. Litt sosial omgang får jeg også pressa inn(les:forum, irc).. Jeg kan gå ett par uker uten å nærme meg pcn, uten og tenke over det; men som oftest hopper jeg innom her noen minutter annenhver dag omtrent. Funker fett det :-) Har alt for mye annet gøy å gjøre, som er 998 ganger bedre og morsommere enn å spille hjernedøde spill. MEN, jeg sier ikke at jeg ikke spiller spill. Final fantasy serien, f.eks, har jeg tatt meg selv i å spille 6 timer i strekk 2-3 ganger Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg er ikke avhengig av pc, men det betyr ikke at jeg gidder å være med på dette for å bevise noe jeg allerede vet for meg selv. Kjenner meg selv bedre enn det :-) I hele sommer var jeg borte fra pcn. Jeg er absolutt ingen aktiv pc-bruker, pc'n er nødunderholdning eller informarsjonsdyr. Litt sosial omgang får jeg også pressa inn(les:forum, irc).. Jeg kan gå ett par uker uten å nærme meg pcn, uten og tenke over det; men som oftest hopper jeg innom her noen minutter annenhver dag omtrent. Funker fett det :-) Har alt for mye annet gøy å gjøre, som er 998 ganger bedre og morsommere enn å spille hjernedøde spill. MEN, jeg sier ikke at jeg ikke spiller spill. Final fantasy serien, f.eks, har jeg tatt meg selv i å spille 6 timer i strekk 2-3 ganger helt enig i det. Jeg synes det blir for dumt å sitte inne om sommeren når det er pent vær ute. Da er det heller bedre å dra på stranden, eller sitte seg på en bar med uteservering å ta seg ei iskald ei. I hvert fall i nord der det er så kort sommer, da må man nesten bare nyte den tiden man har. Så få med seg når jentene går lettkledd på gatene, før de pakker på seg med pels og annen faenskap. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Ikkje /me ivertfall! Fikk ny maskin for seks dagar sida Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg er ikke avhengig av pc, men det betyr ikke at jeg gidder å være med på dette for å bevise noe jeg allerede vet for meg selv. Kjenner meg selv bedre enn det :-) I hele sommer var jeg borte fra pcn. Jeg er absolutt ingen aktiv pc-bruker, pc'n er nødunderholdning eller informarsjonsdyr. Litt sosial omgang får jeg også pressa inn(les:forum, irc).. Jeg kan gå ett par uker uten å nærme meg pcn, uten og tenke over det; men som oftest hopper jeg innom her noen minutter annenhver dag omtrent. Funker fett det :-) Har alt for mye annet gøy å gjøre, som er 998 ganger bedre og morsommere enn å spille hjernedøde spill. MEN, jeg sier ikke at jeg ikke spiller spill. Final fantasy serien, f.eks, har jeg tatt meg selv i å spille 6 timer i strekk 2-3 ganger Ja, der minnet du meg på noe. Kanskje jeg kan klare å holde meg vekk fra PC'en i et par dager hvis jeg spiller gjennom alle FF spillene fra 7-10 i strekk Tar bare et par hundre timer til sammen tho :-? Nå ja, jeg brukte nesten 300 timer på å klare absolutt alt og få alle gjennom hele sphere grid'en og 250 i alt på FFX, Nei, dette blir alt for off topic. Jeg klarer meg ikke uten PC'en i lange perioder. Bruker den jo konstant til lekser og sånt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Vel, jeg skal selge pc'en min, (SE SIGNATUR!), men at jeg kommer å bruke mindre tid på PC tror jeg egentlig ikke, i allefall, jeg kommer til å bruke mindre tid å spille spill og slikt, men internet bruken tror jeg kommer til å være den samme. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det foerste aaret jeg studerte i utlandet saa hadde jeg ikke med meg noen pc...brukte bare litt paa universitetet eller en internett kafe for aa sjekke mailen . Det var paa en maate ok til aa begynne med , men det er noe bra i aa kunne ta seg en litt sen spillekveld , se litt paa dvd eller brenne ut noe musikk ( for ikke aa si lagre musikk ) . Husker jeg var glad naar jeg kom hjem og kunne sette meg ned til aa spille Mohaa ( som var kommet ut iloepet av aaret ) Og sist men ikke minst siden jeg er i utlandet saa er det MEGA deilig aa bare sufre aa sjekke nyheter hjemme i Norge DET savnet jeg aaret uten pc . Blir ikke aktuelt aa kutte den ut dersom det ikke er VELDIG gode grunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå