ilex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 så spør jeg, bruker dere alle IE? Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Samme problem hos meg. Virket som om det oppstår på itavisen. Funka å lukke explorer, men har ingen aning hva som forårsaker det. Tok en reboot + adaware, men hjalp ikke. Itavisen kuker det til fremdeles. Har ikke oppdatert noe og sitter på uninett. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Nå har det fungert helt fint hos meg siden jeg slo på PCen i dag. Det hele begynte da jeg skulle ta testen på itavisen. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 akkurat det samme her... telenor adsl og IE Lenke til kommentar
Stream Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 ser ut som om det er noe på itavisen.no som forårsaker dette.... prøv å åpne en ny IE, gå inn på itavisen.no og deretter vg.no...selv får jeg da ingen bilder på vg sidene...har prøvd dette på 3 maskiner her nå :| hvis jeg derimot åpner en ny IE og går rett inn på vg.no kommer bildene fram Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det funka å lukke explorer ja. Etter det har jeg ikke vært inne på itavisen, og nå funker det fett Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har det noe med itavisen.no å gjøre? *Sjekker mer* Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 ja, det har nok det ja.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Samme her. Har fungert 100% i dag, helt til jeg måtte sjekke. Gikk inn på www.itavisen.no, og da begynte problemene. Fikk ingen bilder på noen sider, fikk ikke kjørt speedometeret og så videre. Når jeg lukket explorer og startet den på nytt, fungerer alt 100% igjen. Moralen i dette? Hold dere unna www.itavisen.no . Har hatt negative erfaringer med den gjengen før. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Også funnet ut at det er itavisen.no som fucker til explorer. Noen som har prøvd å ta kontakt med de?? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Har ringt de, og de skulle ordne det så fort som mulig. Var visst et problem som oppstod ved jevne mellomrom. Så da er det vel bare å vente og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå