sammy70 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Når jeg åpner f.eks vg.no eller hardware.no, står det nederst at et visst antall elementer gjenstår. Alle bilder, annonser og noen menyer mangler. Fungerte helt fint tidligere i kveld. Bruker Norton med popup-stopper på. OS er Win XP pro. Har prøvd reboot uten hell.. Noen som vet hva som har skjedd?? Takker for svar Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg hadde også dette tidligere i dag. Har ikke pleid å ha problemer med det før. Er ok nå. Kansje feilen ligger hos linjeleverandør eller liknende. Har XP Pro og Nextgentel Bergen. Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hadde også samme problemet tideligere i dag ok nå nextgentel ??? Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har også samme problemet her, men jeg har bluecom som leverandør. Mistenker at det muligens kan være Windows Update som har skylden hvis noen av dere også har tatt en update i dag. Det har hvertfall jeg. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hmm.. tok en update av usb-driver på Windows Update idag. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Nå er det problemer her igjen. Når jeg f.eks kjører speedometeret hos It-avisen, kommer testbildet aldri frem. Får ingen feilmelding heller. Siden bare står og venter. Klarer dere andre med problemer å kjøre speedometertesten ? Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Klarer heller ikke å kjøre testen, explorer klarer ikkå å laste bilder i det hele tatt. Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg har ikke fått kjørt spedtesten i hele kveld problemene dukket opp igjen med mangler på sidene ca 5 min siden. Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 glemte og si at jeg ikke har tatt up date i dag. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Har tele2. Andre pc'n i huset er det ingen problem med. Andre forslag?? Har forøvrig ikke hatt noen updates av noe slag i dag. Får heller ikke kjørt speedometeret. Mangler så mye på siden... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Samme greia her : Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hadde problemet i stad, men for noen minutter siden ble det plutserlig borte, vet ikke hvorfor..... Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Nå er det borte med meg også, hadde problemet for noen minutter siden. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 I dag er alt i orden igjen Kan ha vært ISP, men rart det også siden den andre pc'n fungerte bra.. Men har registrert at mange har hatt samme problem med forskjellige ISP.. Takker for svar :wink: Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Ikke før sagt ting er i orden igjen, så skjer det igjen..!! Samme problem. Fungerte helt fint nå og plutselig skjer det samme igjen. Merkelig!! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg klarer heller ikke å kjøre testen, men alt annet fungerer fint -nextgentel btw-. Lenke til kommentar
christt Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Samme her! Har Nextgentel. Det hjelper å lukke IE for så å starte den igjen. Merkelige greier. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Nei fy f*, nå kommer det ikke bilder her heller. Etter jeg prøvde og ta testen på itavisen. Har tatt update i dag, men det funket etter den også. Men nå, bilder er totalt fraværende Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Funker igjen her nå, men for hvor lenge?? Virker veldig ustabilt. Kommer og går dette problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå