zico74 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei. Veit noen av dere om en side der jeg kan laste ned mange forskjellige biler til GTA VC, for eksempel en Volkswagen Caravelle eller en Transporter, og en New Beetle? Med vennlig hilsen Zico74. Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Der ja.. Og med et lett søk på google så finner du mange mange flere.. Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 God morgen! Jeg har sett litt rundt omkring på Internett, mens jeg ventet på svar fra kanskje noen av dere. Og en disse mange forskjellige linkene jeg har vært inne på å sett er denne, http://www.gta3.gamigo.de Men jeg har pratet med en annen på et annet forum (GTA forumet) og han sa jeg kunne gi ham denne linken og fortelle han hvem disse bilene jeg vil ha og som henholdsvis var bare til GTA3 men som han sa han kanskje kunne laste ned disse filene og gjøre dem om til GTA VC filer og deretter sende dem til meg og så kunne jeg bare installere dem i gta vc mappene (models og data) som vanlige VC filer. Med vennlig hilsen Zico74. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Skjekk ut ViceCity.no og da Lenke til kommentar
slettern Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 hvor skal man legge de nye bil filene for at de skal funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå