LonelyMan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hadde han bare vært normal og blitt lei seg istedet så. Neida, han dreper barn og kvinner istedet han når "følelsene" tar overhånd. Never again will all life be cut off by the waters of a flood; never again will there be a flood to destroy the earth." Moseboka 9:8-11 Gud har lovet å ikke gjenta det. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Du vet at den boken er skrevet av og for mennesker, ikke sant? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Alt er skildringer, og mange forfattere er ukjent. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ifølge innlegg i tråden her så er det lett å ikke respektere han. (Det er folk som vil gjøre narr av han, slakte han, kaller han for penis etc) Som sagt så er det vanskelig å ha respekt for noe man ikke tror eksisterer. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Tenk hvor mye dere sårer han hver dag når dere kaller han for 'penis' og diverse andre ting. Hva om dere kjente han en gang i fortiden, i en annen dimensjon, og så sitter dere her uviss eller i vantro og sier stygge ting om en dere kanskje hadde et godt forhold til tidligere. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Never again will all life be cut off by the waters of a flood; never again will there be a flood to destroy the earth." Moseboka 9:8-11 Gud har lovet å ikke gjenta det. Etter den incestuøse orgien med Noah og døtrene hans, så forstår jeg Gud godt. Det skaperverket hans - skapt i hans eget bilde - var jo ikke i det hele tatt til å stole på. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) "I the LORD... Be a slave or be a lord Be a slave or be a lord Be a slave or be a lord Be a slave or be a lord http://www.youtube.com/watch?v=EYrHXG59PUM Tenk hvor mye dere sårer han hver dag når dere kaller han for 'penis' og diverse andre ting. Hva om dere kjente han en gang i fortiden, i en annen dimensjon, og så sitter dere her uviss eller i vantro og sier stygge ting om en dere kanskje hadde et godt forhold til tidligere. Har aldri og vil aldri bli noe godt forhold til den svake guden din. Spill the dirty blood of jesus http://www.youtube.com/watch?v=xdagwr0NwcE Endret 23. august 2013 av Abigor Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hva om du tilgir Gud, kanskje han tilgir deg? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Never again will all life be cut off by the waters of a flood; never again will there be a flood to destroy the earth." Moseboka 9:8-11 Gud har lovet å ikke gjenta det. Syns han dreper folk med naturkatastrofer hver år jeg. Så han juger han guden din altså? Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Tenk hvor mye dere sårer han hver dag når dere kaller han for 'penis' og diverse andre ting. Hva om dere kjente han en gang i fortiden, i en annen dimensjon, og så sitter dere her uviss eller i vantro og sier stygge ting om en dere kanskje hadde et godt forhold til tidligere. Det har ingenting for seg å be noen som ikke tror at gud eksisterer tenke over hvor mye de ville såret han dersom han faktisk eksisterte. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Hva om du tilgir Gud, kanskje han tilgir deg? Din gud kan aldri tilgi meg når man benekter den hellige ånd. Den dagen guden din voldtar jesus så skal jeg tilgi ham. Sitert fra boka di: He that shall blaspheme against the Holy Ghost hath never forgiveness. - Mark 3:29 Endret 23. august 2013 av Abigor Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Din gud kan aldri tilgi meg når man benekter den hellige ånd. Den dagen guden din voldtar jesus så skal jeg tilgi ham. Sitert fra boka di: He that shall blaspheme against the Holy Ghost hath never forgiveness. - Mark 3:29 Og dersom du tar det seriøst, og du er fornuftig, så spotter du ikke Gud flere ganger. En ufornuftig mann vil ta dette som (Jeg har allerede spottet Gud, derfor spotter jeg likevel bare for resten av livet mitt) Ikke anta at der ikke fins en terskel. Begrepet "å spotte den hellige ånd" kan du ikke være helt sikker på hva betyr, det er bare Gud som kan dømme det. Skriften dømmer ikke, Gud dømmer. Endret 23. august 2013 av LonelyMan Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 I denne videoen blir det omtalt bla noe av hva våre politikere og vitenskapsfolk driver med, og dette er mye av grunnen til at de har indokrinert så mange med denne hedenske og uhyrlige evolusjonsteorien. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Og dersom du tar det seriøst, og du er fornuftig, så spotter du ikke Gud flere ganger. En ufornuftig mann vil ta dette som (Jeg har allerede spottet Gud, derfor spotter jeg likevel bare for resten av livet mitt) Ikke anta at der ikke fins en terskel. Begrepet "å spotte den hellige ånd" kan du ikke være helt sikker på hva betyr, det er bare Gud som kan dømme det. Skriften dømmer ikke, Gud dømmer. Den dagen du blir fornuftig skal jeg ta det du sier seriøst. Frem til da blir du behandlet som den religiøse skrullingen du er og guden din vil for all fremtid bli spyttet på. "Foul air escapes your lying mouth Tyranny throughout the centuries of pain Blinded zombies followed into the decline Shed the blood of christ - vomit upon the cross" Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 ....guden din vil for all fremtid bli spyttet på.... Matt 26:67 "Så spyttet de ham i ansiktet og slo ham med knyttnevene. Noen slo ham i ansiktet" Du vet at deres mishandling og drap av ham, førte til verdens frelse og grunnleggelse av himmelriket på jorden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 synd vi ikke har noe håndfast bevis for denne... historien deres. evolusjon kan man i det minste se forekomme med egne øyne. 3 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 synd vi ikke har noe håndfast bevis for denne... historien deres.... Hvis det ikke var Jesus Kristus som startet det hele, Slimda hvem var det da Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Og der slo «The God of the Gaps» til igjen ja... 3 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Og der slo «The God of the Gaps» til igjen ja... Så du mener kristendommens begynnelse er en "gap" i historien Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ikke kun begynnelsen... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå