Slimda Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det er fint dere lærer dere flere flotte latin-fraser som "argumentum ad populum" og lignende. Om dere bare hadde brukt like mye tid på å lære dere evolusjonsteorien, så hadde dere... kremt... "sett lyset". 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 2. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2013 Du leser feil, ingen har sagt at en art ikke kan bli til en annen art, fks. en bjørne art kan bli til syv andre bjørne arter, men aldrig til et annet dyr, skjønner du ? Du har ikkje gjort anna enn å repetere "et dyr kan ikke bli et annet dyr" i denne type diskusjonar det siste året. Dersom du ikkje sluttar med dette må eg forby deg frå å delta i tråden, sånn at resten kan få diskutere i fred. Eg har fått nok av at denne type diskusjonar endar opp med at alle prøver å overbevise deg om at evolusjonsteorien er eit faktum, når du openbart ikkje har noko ynskje om å lære av dette her. Du kan eventuelt opne ein tråd der du spør spesifikt om dette, så kan dei som har lyst ta diskusjonen der. 15 Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Hva er det som definerer det å være i "slekt"? DNA? "Det at en person (IHS) er uenig er ikke nok til å motbevise noe en million vitenskapsmenn har prøvd å "ødelegge" i flere år uten at de har klart det". Jeg skjønner ikke hva som har vært uklart forutenom "personen" jeg refererte til, som jo da åpenbart burde være IHS. "Noe" er jo da selvfølgelig det vi snakker om, altså evolusjonsteorien. OK, da fikk jeg noe mer kjøtt på beina og beklager at jeg misforstod deg. Rett skal være rett. Endret 2. mai 2013 av Quetzalcoatl Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Du har ikkje gjort anna enn å repetere "et dyr kan ikke bli et annet dyr" i denne type diskusjonar det siste året. Dersom du ikkje sluttar med dette må eg forby deg frå å delta i tråden, sånn at resten kan få diskutere i fred. Eg har fått nok av at denne type diskusjonar endar opp med at alle prøver å overbevise deg om at evolusjonsteorien er eit faktum, når du openbart ikkje har noko ynskje om å lære av dette her. Du kan eventuelt opne ein tråd der du spør spesifikt om dette, så kan dei som har lyst ta diskusjonen der. Takk, moderator! Endret 2. mai 2013 av LiamH 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du leser feil, ingen har sagt at en art ikke kan bli til en annen art, fks. en bjørne art kan bli til syv andre bjørne arter, men aldrig til et annet dyr, skjønner du ? Du har ikkje gjort anna enn å repetere "et dyr kan ikke bli et annet dyr" i denne type diskusjonar det siste året. Dersom du ikkje sluttar med dette må eg forby deg frå å delta i tråden, ... Eller kanskje brenne på bålet Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Før du blir brent på bålet. Kan du svare på det oophus skrev? Hva er det som definerer det å være i "slekt"? DNA? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Eller kanskje brenne på bålet Nå var det kristne og nazister som fyrte med folk da, vi andre bruker heller ved vi... Evolusjon er, desverre for religiøse biggoter og kreasjonister og deres like, et faktum de rett og slett ikke kommer forbi, det er derfor de fornekter det isteden. Det er antagelig derfor de må dra vitenskap ned på nivået "tro" også, så vitenskap og evolusjons teorien og andre teorier kan fornektes på lik linje med alle de andre gudene de også fornekter uten å ha sett seg inn i hva de fornekter her heller... For det ER den eneste måten de selv kan fremme den guden de selv tilfeldigvis tror på i øyeblikket, for bevis asller andre indikasjoner finnes jo ikke og det vet religiøse, ihvertfall de fleste av dem, i dag... Men det er utrolig hva man får til bare man er uærlig nok til å bruke overdoser med kognitiv dissonans og confirmation bias, ad blir selv en myte som jesus til en levende person de kan tilbe og tro på, til tross for hva historien bak bibel løgnene klart viser... Å påstå, med alle de millioner av bevis vi faktisk i dag bestitter om evolusjon, at det ikke er fakta er det samme som å si at havet ikke er salt. Å tro at noen har saltet akkurat det havvennet man faktisk har smakt på på samme tid. blir bare tull. På tide at det går opp for folk hva vitenskapelige teorier FAKTISK er... 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Synd jeg nettopp oppdaget denne tråden. Trådstarter burde kanskje ta til sitt eget råd, og forholde seg litt mer kritisk - og ikke så naiv som argumentasjonen hans viser at han er. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hvor ble det av trådstarter? IHS har jo kapret tråden helt. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Han hadde ikke mer tid til å delta i debatten, så han dro. Merkelig nok når hans idol begynte å bli angrepet. 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Så ett program med bevis som IHS spør etter men som han selvsagt ikke vil godta når man kommer med dem. Iscudo (tror jeg den heter) er en isolert øy hvor nye arter utvikler seg mens vi ser på. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ëvolusjonsteorien er jo en religion, for vitenskap er det ikke. Det dreier seg om en religion hvor de troende tilber naturen, og ikke den som skapte både oss og naturen. Klimahysteriet dreier seg om samme religion, med en litt annen vinkling. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Like mye religion som gravitasjonteorien. 6 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Decade of Discovery Vitenskapsprogram om biologi og evolusjon: Del 1 http://www.dailymoti...ms#.UZAan8qnfvk Del 2 http://www.dailymotion.com/video/xgtjwu_bbc-decade-of-discovery-2-4_shortfilms#.UZEMV8pnJ5o Del 3 http://www.dailymotion.com/video/xgvb5m_bbc-decade-of-discovery-3-4_shortfilms#.UZAvFMqnfvl Del 4 http://www.dailymoti...ms#.UZAa88qnfvk Endret 13. mai 2013 av Abigor 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Del to og del en er den samme linken, forresten Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ëvolusjonsteorien er jo en religion, for vitenskap er det ikke. Sludder, vås, pisspreik og simpel løgn. Men det har jo aldri stoppet deg før. 3 Lenke til kommentar
Spagettimonsteret Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Rimelig skremmende at vi i 2013 har denne diskusjonen i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Rimelig skremmende at vi i 2013 har denne diskusjonen i det hele tatt. Ja ikke sant? Skulle egentlig vært helt unødvendig å støtte seg på gamle ubekreftede ørken myter i dag, med ordentlig informasjon rett foran fingertuppene for de aller fleste av oss... Det er vel mer en måte å klamre seg til disse mytene enn å faktisk være ærlig nok til å innse at disse mytene ikke er noe for folk i dag... 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Rimelig skremmende at vi i 2013 har denne diskusjonen i det hele tatt. Ja. nå i 2013 så burde jo alle egentlig såpass fornuftige at de villle slutte å tro på denne hedenske evolusjonsteroerien Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ja, du er litt av en komiker du. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå