Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Odd Grenland

Brann89

Anbefalte innlegg

Sted : Brann stadion

Motstander: Odd Grenland

Dommer: Trygve Kjensli

Tid: 19.00

Kanal: Tv2 Zebra

Odd Grenland er denne uken motstander mot Brann. Dette er eit lag det er blitt ekstra viktig å slå etter denne episoden:

Sikker ikkje alle Brann supportere som tenker på denne episoden mer, men det mest hardbarka supportere har nok ikkje glemt denne episoden. Derfor er Odd og spesielt Fagermo blitt enda viktigere å slå.

Etter denne kampen, så har Brann hatt overtaket, vist vi ser bort ifra bortekampen mot Odd i 2012, der vi tapte 1 - 0. Hjemmebane ente det med pene 6 - 2, kan vi håpe på en gjenntakelse.

Brann har også vist stor styrke på hjemmebane, både i 2012 og de første kampene i år, håper dette forsetter. Hadde smakt utrulig godt med en storseier her!

Mest sannynlig lagoppstillinge : Piotr - Sævarsson - Korscmar - Grønner - Fakiri - Askar - Haugen - Badji - Larsen - Pusic - Huseklepp.

Grønner kommer inn for en skadet Jonsson. Itillegg er Wangberg skadet, så da ble Gjesdal endel av A-laget. Fakiri greide seg utmerket mot Viking og får fornyet tillegg og får også bære kampteinsbinde mest sannsynlig.

Larsen får kanskje ny tillit, selv om Nordkvelle hadde en god kamp mot Viking, selv om eg er mer usikker her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv skjønner eg ikkje kvifor Grønner ble byttet ut, han var den klart beste i forsvar. Da kunne heller panikk Sævarsson blitt byttet ut.

Men at Finne får berre 7 min på banen er helt utrolig, han kom til 4 sjanser. Har burde få mer spilletid snart.

Lenke til kommentar

Selv skjønner eg ikkje kvifor Grønner ble byttet ut, han var den klart beste i forsvar. Da kunne heller panikk Sævarsson blitt byttet ut.

Sævarsson? Han var jo strålende i dag begge veier. Han og Askar (som også spilte herlig i andre omgang) utgjør den beste offensive høyresiden i ligaen.

Deilig også å se Huseklepp tilbake på 07/08-nivå!

Lenke til kommentar

Sævarsson? Han var jo strålende i dag begge veier. Han og Askar (som også spilte herlig i andre omgang) utgjør den beste offensive høyresiden i ligaen.

Deilig også å se Huseklepp tilbake på 07/08-nivå!

Han hadde grei kontroll, men når han kommer under press, så ender det som oftast opp i panikk klareringer, noe som frustrer meg til tider iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...