Brann89 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Sted : Brann stadion Motstander: Odd Grenland Dommer: Trygve Kjensli Tid: 19.00 Kanal: Tv2 Zebra Odd Grenland er denne uken motstander mot Brann. Dette er eit lag det er blitt ekstra viktig å slå etter denne episoden: Sikker ikkje alle Brann supportere som tenker på denne episoden mer, men det mest hardbarka supportere har nok ikkje glemt denne episoden. Derfor er Odd og spesielt Fagermo blitt enda viktigere å slå. Etter denne kampen, så har Brann hatt overtaket, vist vi ser bort ifra bortekampen mot Odd i 2012, der vi tapte 1 - 0. Hjemmebane ente det med pene 6 - 2, kan vi håpe på en gjenntakelse. Brann har også vist stor styrke på hjemmebane, både i 2012 og de første kampene i år, håper dette forsetter. Hadde smakt utrulig godt med en storseier her! Mest sannynlig lagoppstillinge : Piotr - Sævarsson - Korscmar - Grønner - Fakiri - Askar - Haugen - Badji - Larsen - Pusic - Huseklepp. Grønner kommer inn for en skadet Jonsson. Itillegg er Wangberg skadet, så da ble Gjesdal endel av A-laget. Fakiri greide seg utmerket mot Viking og får fornyet tillegg og får også bære kampteinsbinde mest sannsynlig. Larsen får kanskje ny tillit, selv om Nordkvelle hadde en god kamp mot Viking, selv om eg er mer usikker her. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Satser på at mitt kjære Brann skal slå de storkjeppe gutta fra byen her! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ingenting hadde gledet meg mer enn å sende Dag Eilev tilbake til Skien med null poeng og en forferdelig målforskjell. 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Bekreftet lagoppstilling: Piotr - Sævarsson - Grønner - Jonsson - Fakiri k - Askar - Haugen - Badji - Nordkvelle - Huseklepp - Pusic. Hadde håpet Larsen, men Nordkvelle spilte er fint kamp mot Viking så det er grett! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Fy faen så dårlig vi spiller. Grønner er positiv, Badji har vel en treffprosent på passningene under femti. Slappeste forestillingen jeg har sett på år og dag! Endret 26. april 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Deilig å få den rett før pause. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Fy faen så hærlig med mål på slutten Grønner spiller en hærlig første omgang. Full kontroll bak der Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Herlig å få en scoring på tampen. Det er vel omtrent det eneste vi skapte i løpet av første omgang, bortsett fra en stor sjanse til Korcmar. Håper på at det blir litt mer liv i andreomgangen! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Kan ikkje fatte og begripe at korcsmar kunne bomme på den gigantsjansen han fikk Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvorfor rister Grønner på hodet når han går av banen? 62 minutter er bra for en junior, han har spilt veldig bra, og Brann leder kampen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Vil spille 90. Sunn instilling det Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Selv skjønner eg ikkje kvifor Grønner ble byttet ut, han var den klart beste i forsvar. Da kunne heller panikk Sævarsson blitt byttet ut. Men at Finne får berre 7 min på banen er helt utrolig, han kom til 4 sjanser. Har burde få mer spilletid snart. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Selv skjønner eg ikkje kvifor Grønner ble byttet ut, han var den klart beste i forsvar. Da kunne heller panikk Sævarsson blitt byttet ut. Sævarsson? Han var jo strålende i dag begge veier. Han og Askar (som også spilte herlig i andre omgang) utgjør den beste offensive høyresiden i ligaen. Deilig også å se Huseklepp tilbake på 07/08-nivå! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Vi vinner igjen! Liker at vi har fått en skikkelig stamme i laget, en fast formasjon. Lover godt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bård Finne og Kristoffer Larsen inn i startoppstillingen på bekostning av Martin Pusic og Fredrik Nordkvele til neste kamp! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Sævarsson? Han var jo strålende i dag begge veier. Han og Askar (som også spilte herlig i andre omgang) utgjør den beste offensive høyresiden i ligaen. Deilig også å se Huseklepp tilbake på 07/08-nivå! Han hadde grei kontroll, men når han kommer under press, så ender det som oftast opp i panikk klareringer, noe som frustrer meg til tider iallefall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Stéphane Badji blir den nye Olofinjana/Scharner for oss. 23 år gammel - fantastisk defensivt midtbaneanker! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Ja, har noen hærlige crossere, veldig trygg med ball, duellstyrke, grei fart og taklingssterk Har vært en super signering hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå