Øystein.F. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ny utfordringsmodus er tilgjengeleg på Wii U eShop no. Les hele saken Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Utrolig gøy med Challenge Mode, i tillegg kan man spille banene fra demoen så mye man vil. Dette er selvsagt ikke like bra som om spillet hadde kommet i februar. Ja, de har kanskje klart å få laget mange nye baner i mellomtiden. Men disse kunne uansett ha kommet som DLC. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Min bestilling av Rayman Legends til Wii U skal stå. Trenger det ikke til PS3 eller X360 Laster ned challenge appen selv nå! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Lurt å ikke lansere samme dag som GTAV. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ingen PC-utgivelse? Kan forsåvidt spille det på PS3, men er litt nølende med å handle flere titler til en maskin som snart fases ut, uten en bakoverkompatibel etterfølger. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Spillet er utviklet for Wii U-tableten, så for min del er det ingen andre konsoller som duger. Skulle likevel ønske jeg kunne vise min misnøye mot Ubisoft for den ekstremt kyniske (og lange!) utsettelsen, men boikotter jeg taper Rayman-serien og utviklerne like mye, og jeg vil jo egentlig spille spillet. En ekstra challenge-modus eller whatever driter jeg bokstavelig talt i. "Plasteret" de tilbyr er etter min mening så lite verdt at det hadde vært bedre om de ikke prøvde en gang. Nuvel. Gleder meg uansett til spillet. Endret 27. april 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå