Simen_Andre Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja jeg har sendt bildene til Bjaa og han skal legge det ut så venter på han. Men det er ikke noe veldig fint designmessig akkurat. Det er mye finere enn Chieftec synes jeg, men det skal ikke så mye til. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jau, og her er bildene www.bjaaland.net/hw.no/b1.jpg www.bjaaland.net/hw.no/b2.jpg www.bjaaland.net/hw.no/b3.jpg www.bjaaland.net/hw.no/b4.jpg Her er 4 bilder Lenke til kommentar
Simen_Andre Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Tusen takk Bjaa. Hvis det er noen som lurer på noe må de bare si ifra. Skal ta noen bilder med fullt utstyr og når den kjøres, men har enna ikke demontert den andre dataen enda så... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jepp, nfp Si fra viss du trenger hjelp til å få nyere bilder på nett og da Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ok kabinett, men ikke noe folk kommer til å gå mann av huset for :wink: Personlig synes jeg Avance kabinettene ser både penere og mer lettvinte ut, men for all del, så ok ut det kabinettet der også, iallefall når du fikk det gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå