Gå til innhold

"En dag hos komplett, en dag vi vil huske!"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare henge meg på og si meg enig der ja..

Tviler sterkt på at "Simen_Andre" har vunnet noe som helst.

 

Tror heller fyren har måtte lage ny konto av en grunn, eller så er det en av de andre folkene som vant som kødder med han. For han vet alt som er å vite om den turen inn dit :)

 

Og nei, som jeg tror jeg nevnte så er Komplett-folka så lite snobbete somm det er praktisk mulig å bli. Selv eieren var så lite snobbete at han hadde bodd i en liten studentleiglighet med en liten fillebil for bare en kort stund siden, Var visstnok nødt til å overtale han til å skaffe seg noe bedre :)

Lenke til kommentar

tilbake til inlegget ditt, denne turen, hva fikk du med deg av miljøet som faktisk er på komplett, hyggeligt? ser litt for meg at noen er bombet tilbake til ford`s tid.... (sitter entydig foran samlebåndet)

 

Miljøet likte jeg veldig godt, jeg vet ikke helt hva du er ute etter. Selvfølgelig er det vanskelig å få noe innsikt på miljøet på så kort tid. Det er jo så stort at de fleste kjenner jo ikke hverandre. De har jo liksom 500 ansatte hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Det de sa om bedriften var at de som ble med der, ble ikke med p.g.a pengene, men p.g.a at data var deres lidenskap. Han Andreas som var hovedguiden vår sa at hvis han skulle velge en jobb for pengenes skyld, ville ikke dette være jobben. De sa også at hvis de satt opp prisene 0.2% så ville de så kunne de få flere ganger så høy lønn, men slik var ikke tankegangen deres.

 

Er selvfølgelig mange som nå sier at dette er bare bullshit og dette er bare noe de sier, men hvis du hadde snakket med dem så skjønner du det. Er flere bedre eksempler som jeg kan kanskje fortelle (er ikke sikkert jeg kan).

 

Jeg vil så gjerne si en del, men jeg vet ikke helt hva jeg har lov til å si. Var en del av tingene som de ba oss til å ikke si til noen andre.

 

vel til punktet om 0,2 % økning i prisene ville gi flere gangaer så mye lønn til de ansatte. for øyeblikket er deres prisnivå slik at de ligger 9,92% over pc max og 4,29% over mpx. La oss anta at de ansatte tjener minst tusen kroner i året på billigste webshop. Da skulle de ansatte på komplett nå tjene minst 35184372088832000 kr pr ansatt :lol::lol::lol::lol::lol:(det er et 3 tall etterfulgt av 16 tall og så mange kroner eksistere det ikke i hele verden .Så kansje man skal ta deres påstand om at de ikke ønsker å tjene penger med en klype salt. Men hvis deres senere prisøkning har gitt så mye i kassa er det ikke rart at sjefen med alle aksjene var i godt humør.

Lenke til kommentar

Som tidligere annsatt i Norkom (Komplett) så skjønner jeg ikke hva som kan ha vært så spesielt. Og at Erik Santerø har bodd i en liten student-leilighet inntil nå nylig er sprøyt. Gutten er glad i å bruke penger. Viste han dere bilen(e) sine ?

Vi snakker om komplett her.. alså gutteklubben "grei" det gutta ansetter innkompetente kamerater, og lar det gå ut over forbrukerne, for styringen av diverse aveldinger går langt fra optimalt. Prøv å send noe i retur til komplett så finner du raskt ut hvor "kule" de er. Så klart kan det gå raskt og smertefritt, men det gjør det sjeldent. De kan også finne på å påstå at varen du sendte ikke var defekt, og belaste deg med et gebyr på 390.- for testing, mens fakta er at de sender deg ny vare, for den du sendte inn faktisk var defekt. En enkel men særdeles forkastelig måte å begrense tapene på.

Lenke til kommentar
Som tidligere annsatt i Norkom (Komplett) så skjønner jeg ikke hva som kan ha vært så spesielt. Og at Erik Santerø har bodd i en liten student-leilighet inntil nå nylig er sprøyt. Gutten er glad i å bruke penger. Viste han dere bilen(e) sine ?

Vi snakker om komplett her.. alså gutteklubben "grei" det gutta ansetter innkompetente kamerater, og lar det gå ut over forbrukerne, for styringen av diverse aveldinger går langt fra optimalt. Prøv å send noe i retur til komplett så finner du raskt ut hvor "kule" de er. Så klart kan det gå raskt og smertefritt, men det gjør det sjeldent. De kan også finne på å påstå at varen du sendte ikke var defekt, og belaste deg med et gebyr på 390.- for testing, mens fakta er at de sender deg ny vare, for den du sendte inn faktisk var defekt. En enkel men særdeles forkastelig måte å begrense tapene på.

 

Du vet nok ikke stort om Eric. Som sagt jeg jobber på komplett og er nesten nærmeste naboen til Eric. OG han har ikke mange biler og er vel ikke den som vifter aller mest med pengene sine selv om han har en del av dem. Og for de som lurer kjører han en Volvo S80.

Lenke til kommentar
Som tidligere annsatt i Norkom (Komplett) så skjønner jeg ikke hva som kan ha vært så spesielt. Og at Erik Santerø har bodd i en liten student-leilighet inntil nå nylig er sprøyt. Gutten er glad i å bruke penger. Viste han dere bilen(e) sine ?

Vi snakker om komplett her.. alså gutteklubben "grei" det gutta ansetter innkompetente kamerater, og lar det gå ut over forbrukerne, for styringen av diverse aveldinger går langt fra optimalt. Prøv å send noe i retur til komplett så finner du raskt ut hvor "kule" de er. Så klart kan det gå raskt og smertefritt, men det gjør det sjeldent. De kan også finne på å påstå at varen du sendte ikke var defekt, og belaste deg med et gebyr på 390.- for testing, mens fakta er at de sender deg ny vare, for den du sendte inn faktisk var defekt. En enkel men særdeles forkastelig måte å begrense tapene på.

 

Du vet nok ikke stort om Eric. Som sagt jeg jobber på komplett og er nesten nærmeste naboen til Eric. OG han har ikke mange biler og er vel ikke den som vifter aller mest med pengene sine selv om han har en del av dem. Og for de som lurer kjører han en Volvo S80.

 

Har ikke sagt at han vifter med pengene sine. Har heller ikke sagt at jeg kjenner han godt. Har jeg vel?

 

Eneste jeg sa er at han ikke har bodd i en studentleilighet inntill nå nylig, og at han ikke kjører noen liten fillebil. Han har nok hatt navnet sitt i mer enn vognkortet på sin S80.

 

Siden du kjenner han så godt så trenger jo ikke jeg fortelle deg dette.. eller?

Lenke til kommentar

Høres ut som dere hadde en skikkelig kjekk tur gutter, og at komplett vet åssen dem skal behandle gjester.......Gratulerer! :D

Måtte være stillig med en slik tur en gang!

 

Ett spørsmål........var det ingen mulighet til å ta seg en øl til middagen? ;)

 

Og dersom komplett hadde blitt drevet slik "formannen" vil ha det til så må dem ha hatt en vanvittig flaks for å bli en av norges beste webshopperere!! :p

Hadde jeg vært Eirik så hadde jeg sannsynligvis sust rundt i den nyeste bmw'en og hatt det kanon!.......og jeg bryr meg forresten heller ikke om penger......liker bare det jeg kan kjøpe for dem ;)

Lenke til kommentar
Som tidligere annsatt i Norkom (Komplett) så skjønner jeg ikke hva som kan ha vært så spesielt. Og at Erik Santerø har bodd i en liten student-leilighet inntil nå nylig er sprøyt. Gutten er glad i å bruke penger. Viste han dere bilen(e) sine ?

Vi snakker om komplett her.. alså gutteklubben "grei" det gutta ansetter innkompetente kamerater, og lar det gå ut over forbrukerne, for styringen av diverse aveldinger går langt fra optimalt. Prøv å send noe i retur til komplett så finner du raskt ut hvor "kule" de er. Så klart kan det gå raskt og smertefritt, men det gjør det sjeldent. De kan også finne på å påstå at varen du sendte ikke var defekt, og belaste deg med et gebyr på 390.- for testing, mens fakta er at de sender deg ny vare, for den du sendte inn faktisk var defekt. En enkel men særdeles forkastelig måte å begrense tapene på.

 

Hva er problemet ditt? Hva var det du jobbet som på komplett og hvorfor jobber du der ikke lenger? Lagerdude kansje ? Jeg kan ikke tenke meg at de tar gebyr på en def. vare for testing, da hadde de som andre her sier aldri kommet så langt som de er nå. Jeg har i alle fall aldri opplevd dette, men så har ikke jeg så mange returer der heller. :o

Lenke til kommentar
Som tidligere annsatt i Norkom (Komplett) så skjønner jeg ikke hva som kan ha vært så spesielt. Og at Erik Santerø har bodd i en liten student-leilighet inntil nå nylig er sprøyt. Gutten er glad i å bruke penger. Viste han dere bilen(e) sine ?

Vi snakker om komplett her.. alså gutteklubben "grei" det gutta ansetter innkompetente kamerater, og lar det gå ut over forbrukerne, for styringen av diverse aveldinger går langt fra optimalt. Prøv å send noe i retur til komplett så finner du raskt ut hvor "kule" de er. Så klart kan det gå raskt og smertefritt, men det gjør det sjeldent. De kan også finne på å påstå at varen du sendte ikke var defekt, og belaste deg med et gebyr på 390.- for testing, mens fakta er at de sender deg ny vare, for den du sendte inn faktisk var defekt. En enkel men særdeles forkastelig måte å begrense tapene på.

 

Tviler sterkt på at du faktisk har vært ansatt på Komplett... er i det minste ikke rart om du ble oppsagt.

 

Er rart om Komplett skulle blitt en av de største web-shopene i Norden om de driver det som du påstår... bare sprøyt for å sverte en tidligere arbeidsgiver som du føler har behandlet deg urettferdig, eller så jobber du for en konkurrerende web-shop.

Lenke til kommentar

Jeg vant en gang.. Hos Sony!! De sendte meg mail i Jan. (03'), men jeg trodde det var spam og overså det, hehe. På mail-rydde runden fant jeg ut at jeg faktisk var vinner av en Blå metallic Special Edition Playstation 2!!! Den har vakt sinnsykt mye misunnelse (tror det er 4-5 av dem i Norge tilsammen).

 

Ok ok, jeg vet at dette var litt off-topic

Lenke til kommentar

Denne tråden skulle vel handle om besøket på komplett, ikke om hva/hvordan komplett behandler sine kunder.

Hva Erik anngår har han tjent mye penger og ære vere han for det, han fikk en glup ide og klarte å lykkes det synest jeg er bra, så om han bor i en konteiner eller i holmekollåsen er vel opp til han.

Personelig har jeg en meget bra dialog med han,det er bla han vi kan takke for at jeg får minnebrikker til test.

Så glem drittkasting i denne posten og firtsett med det tråden dreide seg om.

Lenke til kommentar

Jeg har *aldri* hatt dårlig erfaring med Komplett,

untatt fra en eneste gang, da en HDD gikk istykker på 3 uker, 20gb,

men så gadd jeg jo aldri returnere den så det er ikke komplett sin feil det:)

 

Kammeraten min måtte returnere masse, han fikk alt tilbake, gratis og tilog med extra ting!

 

Jeg har selv kjøpt på komplett for en 20-30tusen :)

muligens mer..

Lenke til kommentar
vel til punktet om 0,2 % økning i prisene ville gi flere gangaer så mye lønn til de ansatte. for øyeblikket er deres prisnivå slik at de ligger 9,92% over pc max og 4,29% over mpx. La oss anta at de ansatte tjener minst tusen kroner i året på billigste webshop. Da skulle de ansatte på komplett nå tjene minst 35184372088832000 kr pr ansatt (det er et 3 tall etterfulgt av 16 tall og så mange kroner eksistere det ikke i hele verden .Så kansje man skal ta deres påstand om at de ikke ønsker å tjene penger med en klype salt. Men hvis deres senere prisøkning har gitt så mye i kassa er det ikke rart at sjefen med alle aksjene var i godt humør

 

Jeg reagerte litt på den jeg også nå i etterkant. Han overdrev sikkert litt med tallene han som fortalte det til oss (muligens jeg husker feil også). For når jeg tenkte på det så blir det feil. Poenget er ihvertfall at de heller har lav pris enn å sette opp prisen litt og tjene en del mer, og selv om de setter opp prisen som ikke vi kommer til å merke så får de en betydelig lønnsøkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...