Gå til innhold

"En dag hos komplett, en dag vi vil huske!"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah. Som jeg nevnte til deg, du vant ikke skjermen heller da

 

Uansett om jeg hadde vunnet skjermen (som jeg hadde solgt) så hadde jeg synes dagen var best.

 

Vice: Det som var så topp var vel egentlig holdningen og informasjonen. Som sagt jeg følte meg som VIP hele dagen. Nå kan jeg ikke si hva de sa, men de sa masse som de egentlig ikke har lov til å si. Kan dessverre ikke gi noe hint på hva emnet var heller.

 

Det er særlig en ting, som alle her på forumet hadde blitt helt ville hvis dere hadde visst det. (Og det lover jeg dere at dere hadde blitt). Er dere ikke enig Blib, Furien, DigitalOverride(Skjønner dere hva jeg mener?).

 

Kan si det når det er over...

Lenke til kommentar

Duh, nå skal ikke du gå her å friste folkene for mye da.

 

Noe av det jeg syntes var så utrolig kjekt var måten folkene var, hvordan de oppførste seg, hvor hyggelige og morsomme alle var. Hjelpsomme og :)

 

Også har vi jo seff et GIGANTISK lager med varer til verdi av, uhm, kunne vi si det? Uansett, MASSE. Det var et kick bare å gå mellom hyllene og stirre på ekser på esker med skjermkort osv :)

 

Ellers var det hovedsakelig mye morsomt og spennende som foregikk og som vi ble vist, en suvuren omvisning og full pakke :)

 

Pluss en nydelig middag med guiden vår og markedsføringsansvarlig :) Hadde fahn meg ikke forundret meg om Eirik (The man) også kom for å spise middag m,ed oss og le av MPX. Ja, tro det eller ei, med Kompeltt og MPX er faktisk nærmeste naboer. Og bitre fiender :D

Lenke til kommentar
Det du ikke må glemme i blitz rosen ,er att alt du fikk var det en forretnings taktikk bak!. Litt salt må til. så blir komplett kanskje enda bedre.

 

Enig. Virker som om det er det første store bedriftsbesøket. Markedsføringsansvarlig har i hvert fall gjort en god jobb med sine gjester. Tviler på at Komplett er så veldig forskjellig fra andre lignende bedrifter, selv om det er lett å la seg blende hvis man ikke har vært gjennom lignende ting før. Komplett er bra, men kan sikkert bli bedre.

Lenke til kommentar
Bah. Som jeg nevnte til deg, du vant ikke skjermen heller da

 

Vice: Det som var så topp var vel egentlig holdningen og informasjonen. Som sagt jeg følte meg som VIP hele dagen. Nå kan jeg ikke si hva de sa, men de sa masse som de egentlig ikke har lov til å si. Kan dessverre ikke gi noe hint på hva emnet var heller.

 

Det er særlig en ting, som alle her på forumet hadde blitt helt ville hvis dere hadde visst det. (Og det lover jeg dere at dere hadde blitt). Er dere ikke enig Blib, Furien, DigitalOverride(Skjønner dere hva jeg mener?).

 

Kan si det når det er over...

 

Hva er de det egentlig skjuler...at de selger dame truser :lol:

Tipper at dere kan si det til onsdag jeg..

Lenke til kommentar

For å klare opp i et par ting:

 

Ja, Komplett gjorde nok dette like mye som et markedsføringsstunt som av de grunnene de fortalte til oss, de hadde sikkert ikke hatt noe imot at vi spredte ordet om hvor seriøse, flotte osv Komplett-selskaper er. Noe jeg vil gjøre, da jeg forstod hvor seriøse og etablerte Komplett er som butikk. Samt at jeg og de andre der fikk beskjed om bare å finne ting vi mener Komplett burde begynne å føre, så skulle de ta en titt på det og kanskje legge det til.

 

Flesteparten av disse hemmlighetene dreier seg mest om Komplett selv som bedrift, noen av dem er planer for fremtiden. Ikke akkurat det mest interresante kanskje, men noe av det er definitivt stort. Kan ike nevne noe, men dere går ikke glipp av så alt for mye iallefall. Som sagt, det er ingen produkthemligheter om nye varer eller lignende.

 

Alderen til oss som møtte opp var mellom 16 og 20 år. Så vi var en finfin gjeng kan du si :)

Lenke til kommentar
men en ting, hva fikk dere å spise til middag?

 

Det var en middag på Kokieret, hvor vi bestilte det vi ville ha. Ifølge guiden vår og han andre duden (Se hvor godt jeg er på fornavn med folka dah :)) sa at det var en av de 4 beste restaurantene i byen, og den var ikke spesielt ille. Hvis du virkelig vil vite det så spise jeg hvalkjøtt, reinsdyr og sjokolade. Samt så mye Cola jeg greide å helle i meg. :green:

Lenke til kommentar

Ahh, fikk lyst på den dagen jeg også. :yes: Har joina den nye konkuransen, men det er SVÆRT liten sjans for å vinne, og jeg vet ikke om jeg har svart rett på alt :oops:

 

Men jeg må nesten fortelle min erfaring med komplett.

 

Lanet vårt (15 folk) trengte server til counter-strike og andre spill. Så jeg sendte de en optimistisk mail hvor jeg spurte om jeg kunne få ett mini-itx hovedkort av dem,

 

Til min store overraskelse, fikk jeg faktisk svar om at nå var mini-itx hovedkort (m9000) sendt. Jeg fikk også ei 512mb crusial rambrikke :woot: .

 

Nå sitter jeg med serveren attmed meg med komplett.no skjermsparer, og ei t-skjorte med komplett logo på ryggen :wink: måtte jo nesten gi de litt reklame for at de var så super greie mot meg. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...