Gå til innhold

"En dag hos komplett, en dag vi vil huske!"


Anbefalte innlegg

Nå har vi som vant på sommerkonkurransen, opplevd denne "En dag hos komplett". Jeg må si dette var faktisk en unik opplevelse, og det er faktisk den beste premien jeg noen gang har vunnet.

 

Blib, DigitalOverride, Furien og meg vært på noe som jeg tror vi alle mener var spesielt. Denne 10 timer dagen med komplett har vært langt fra kjedelig noe jeg hadde en liten mistenksomhet om i forkant(men jeg har hele tiden trodd det ville bli bra, bare ikke så bra). Det skal egentlig godt gjøres å ha ett opplegg i 10 timer uten å bli ihvertfall litt lei. All honnør til komplett for ett fantastisk opplegg.

 

Jeg må si at jeg følte meg som en skikkelig VIP gjest i bygningen og holdningen til dem som arrangerte var unik. Dette var langt ifra noe klassetur til en bedrift som vi har opplevd tusen ganger i vårt liv. Dette ble mye mer personlig, og jeg har faktisk ett helt annet syn på komplett. Ikke noe "En fyr i dress som vi hører har fortalt dette tusen ganger før".

 

Vi fikk masse lærerik, nyttig, artig informasjon og noe av det var faktisk så hemmelig at vi ikke kan si det til noen. Hehe det kan dere lure på hva er.

 

Uansett dette var en unik dag og til alle dere andre, dere gikk glipp av noe. At jeg fikk kameraet var bare en liten premie i forhold.

 

Vi fikk faktisk masse andre premier der også. Vi fikk alle velge ett kabinett vi ville ha, av ca 12 kabinetter. Det jeg valgte var hvis jeg ikke husker feil, en prototype som ikke har blitt lansert enda. DigitalOverride vant faktisk enda ett kabinett, ett veldig tøft kabinett som han sikkert kommer til å fortelle mer. Furien vant også ett av de beste joystickene på markedet hvis jeg ikke husker feil. Vi fikk alle strømforsyning, genser, t-skjorter, pique, caps, kopp, o.s.v.

 

Premiene var jo selvfølgelig fine, men det var selve opplevelsen som var TOPP.

 

Synes synd på alle som ikke opplevde dette. :yes:

 

Takk til komplett!

 

Det går fram at komplett skiller seg litt ut i tankemåte og holdning noe dere hadde forstått hvis dere var der. Tror de andre som opplevde dagen også synes det.

 

Noen som har noen spørsmål? Alt kan jeg ikke svare på, men kan svare på noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må jo bare si <<din heldiggris>> :) Har alltid drømt om å vinne noe, men uansett hva jeg gjør så nytter det ikke, til og med i Donald vinner jeg ikke :shrug:

 

Vil tro den "opplevelsen" var kjempe kul. Men kan selv aldri se lyset i "flaksen" hihi.

 

Er like heldig jeg! Siste gang jeg kan huske jeg vant noe var jeg 6 år gammel og gikk nesten i taket over den råe premien... Det var da jeg fant ut forskjellen på en stum tjener og en stumtjener... :-(

Lenke til kommentar

å vinne..... å ikke vinne.....

det å være med i konk. er helt kjempe det, tross utfallet

 

altså er det ikke det å ikke vinne som er skuffende,

men

det er det å tape :roll:

 

så derfor er jeg glad hw.no nettop kjørte nok en konk. , tha feeling is bacK :yes:

 

tilbake til inlegget ditt, denne turen, hva fikk du med deg av miljøet som faktisk er på komplett, hyggeligt? ser litt for meg at noen er bombet tilbake til ford`s tid.... (sitter entydig foran samlebåndet)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det alltid morsomt å vinne noe, men dette overgår alt jeg tidligere har vunnet.

 

Når det gjelder det kabinettet som jeg fikk så skal jeg få tatt bilder av det så fort jeg får det. Får det ikke før om 1-2 uker for de skulle teste det ut litt først.

 

Tror DigitalOverride tok sitt kabinett med hjem, det het noe "Cooler Master" eller noe slikt.

Lenke til kommentar

tilbake til inlegget ditt, denne turen, hva fikk du med deg av miljøet som faktisk er på komplett, hyggeligt? ser litt for meg at noen er bombet tilbake til ford`s tid.... (sitter entydig foran samlebåndet)

 

Miljøet likte jeg veldig godt, jeg vet ikke helt hva du er ute etter. Selvfølgelig er det vanskelig å få noe innsikt på miljøet på så kort tid. Det er jo så stort at de fleste kjenner jo ikke hverandre. De har jo liksom 500 ansatte hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Det de sa om bedriften var at de som ble med der, ble ikke med p.g.a pengene, men p.g.a at data var dems lidenskap. Han Andreas som var hovedguiden vår sa at hvis han skulle velge en jobb for pengenes skyld, ville ikke dette være jobben. De sa også at hvis de satt opp prisene 0.2% så ville de så kunne de få flere ganger så høy lønn, men slik var ikke tankegangen dems.

 

Er selvfølgelig mange som nå sier at dette er bare bullshit og dette er bare noe de sier, men hvis du hadde snakket med dem så skjønner du det. Er flere bedre eksempler som jeg kan kanskje fortelle (er ikke sikkert jeg kan).

 

Jeg vil så gjerne si en del, men jeg vet ikke helt hva jeg har lov til å si. Var en del av tingene som de ba oss til å ikke si til noen andre.

Lenke til kommentar
Nå har vi som vant på sommerkonkurransen, opplevd denne "En dag hos komplett". Jeg må si dette var faktisk en unik opplevelse, og det er faktisk den beste premien jeg noen gang har vunnet.

 

Samme her. Det var en fantastisk opplevelse. All hail Komplett :D

 

Vi fikk masse lærerik, nyttig, artig informasjon og noe av det var faktisk så hemmelig at vi ikke kan si det til noen. Hehe det kan dere lure på hva er.

 

Mwaha. Jeg har iallefall masse kjekk insideinfo jeg skal bruke godt nå :D

 

Uansett dette var en unik dag og til alle dere andre, dere gikk glipp av noe. At jeg fikk kameraet var bare en liten premie i forhold.

 

Bah. Som jeg nevnte til deg, du vant ikke skjermen heller da :D

Neida, skjermen var flott den, men denne dagen har virkelig vært spesiell. Jeg har et ganske fullestendig forandret forhold til Komplett enn jeg hadde før og har fått skikkelig tro i de som et selskap. Særlig siden jeg fikk stå å le og mobbe "The Man himself" og han lo videre. Spesielt hvis en tenker på at han faktisk eier alle aksjene i Komplett. Og de er verdt en del :)

 

Synes synd på alle som ikke opplevde dette. :yes:

 

Ja, jeg håper inderlig at flere av dere fåt muligheten til denne omvisningen. Det var en stor opplevelse :)

 

Det går fram at komplett skiller seg litt ut i tankemåte og holdning noe dere hadde forstått hvis dere var der. Tror de andre som opplevde dagen også synes det.

 

Komplett er ikke som andre databutikker :)

 

Skal forresten ta en hel del bilder av skjermen nå, så skal jeg legge ut dem senere. For det er en LEKKER skjerm :D

Lenke til kommentar

Godt og høre at dere likte dere på komplett :wink:

kjipern at jeg ikke var på jobb i dag eller så kanskje jeg kunne hilst på dere.

Men så jobber jeg jo bare annahver helg da, og denne helgen har jeg fri

:D .

Veldig godt miljø på komplett masse hyggelige mennesker der og det er jo viktig for at bedriften skal gå bra.

Lenke til kommentar

Handler stort sett på Komplett på Stovner i Oslo, og et par ganger på postordre... Topp butikk og topp service så langt for min del :woot: Og for de som måtte tvile på det... Komplett har i allefall i forhold til meg vært svært så vennlige når det gjelder reklamasjoner også...

 

"So far so good" som det heter :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...