RolloThomasi Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 20:30 19/9-03 slutta smellinga. Noe helsikes til fyrverkeri eller noe nord for Grünerløkka. Syns jeg kjenner kruttlukta. Er det noen som vet hva anledninga var? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Eg trur heimevernet har hatt øvelse rundtom i landet denne veka. Har vore "krig" her og :o Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Også var jeg ikke der for å se det! Jeg tror jeg hadde knekt sammen i latter om jeg hadde sett heimevernsgutta fly rundt å krige midt i Oslo sentrum. :wink: Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Noe lignende sjedde downtown i Meldal... Masse røyk, lysglimt og ikke minst en øredøvende lyd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Også var jeg ikke der for å se det! Jeg tror jeg hadde knekt sammen i latter om jeg hadde sett heimevernsgutta fly rundt å krige midt i Oslo sentrum. :wink: Si ikke det du, jeg skvatt godt i går når noen kannoner satte i gang og smelle og bombe omkring. Makan til bråk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Tror ikke oss i 6 divisjon har vært med på det... nå er vi riktignok ikke slike pussy-boys som heimeværnet, men likevel... Hvorfor får de leke i byen når vi må holde oss på vidda?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå