piratentim Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Ingen som fikk med seg Glenn og Lauretta? Smått ekkelt! Så det jeg. Vet ikke hva jeg skal syntes om det. Føles jo unaturlig ut for meg, men om det er hva de ønsker så får du bare kjøre på... Endret 31. mai 2013 av piratentim Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ingen som fikk med seg Glenn og Lauretta? Smått ekkelt! Glenn og Lauretta? Mener du Glenn og Louis? Det er to folk som er kåte som har sex, ikke no annerledes enn hvis Sander og Isabell skulle hatt sex. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Glenn og Lauretta? Mener du Glenn og Louis? Det er to folk som er kåte som har sex, ikke no annerledes enn hvis Sander og Isabell skulle hatt sex. Ja, skrev feil. Nei, det er det ikke. Rimelig spess med en gay og en transe som har sex på tv. Værste var egentlig de suge lydene til Louis. Men morsomt var det, haha. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ja, skrev feil. Nei, det er det ikke. Rimelig spess med en gay og en transe som har sex på tv. Værste var egentlig de suge lydene til Louis. Men morsomt var det, haha. Folk har sex. Menn, kvinner, transer. Det er ikke noe unaturlig med det. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Folk har sex. Menn, kvinner, transer. Det er ikke noe unaturlig med det. Det er nok unaturlig for "Nikkor", og du på den annen side ser ikke noe unaturlig i det. For meg blir det også unaturlig, men jeg tenker at hvis det er det de ønsker så skal de bare kjøre på uten at jeg skal dømme dem. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Vil tørre å påstå at utfallet i tirsdagens episode alleredet var spoilet før selve episoden hadde startet. JUST WHY? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det var det faktisk. Så åpentlyst også, at hele sermonien var blottet for spenning overhodet. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Helt drøyt at Kristian OG Tina er inne igjen. Blir helt kvalm av være måten til hun Tina, er fader meg ikke rart hun ble mobbet på skolen! Og helt LATTERLIG av Sander å stole på at Tina liksom skal hjelpe han i semifinalen? Sender inn sin værste fiende. Jeez. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Lo godt når Birger låg på slagmarken, i solbriller! Kristian inn igjen ja, var jo litt trist igrunn. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Sander burde jo fighta for å få inn Birger igjen... er liksom "bros" også var han overhode ikke interessert i å få han inn igjen... -.- Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Sander er kanskje ikke den mest oppegående fyren, men hadde forventet at han skulle klare å få inn Birger igjen, ja. Nå aner jeg ikke hvem som jeg skal heie på. Må nok bli Isabell, som er den mest ålreite der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Altså..er Tina helt most i toppen? Er det bare slush inni der? Nå har jeg aldri heiet på Kristian, men dette her unnet jeg faktisk ikke karen altså. Gratulerer Tina, diplom utdeles for sosialt selvmord. 2 Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Herre... er det mulig? De forlovet seg forleden, også sparker hun ut "the one and only" et par dager før finalen. Synes absolutt ikke synd på hun der hun sitter og griner i etterkant. Genistrek! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Fyfader, syntes utrolig synd på Kristian! Tidenes værste kjerring. Fikk faktisk skikkelig vondt inni meg, den bitchen slutter aldri å overraske. Spørs hvor mange stemmer hun kommer til å få. Endret 6. juni 2013 av Nikkor Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Herrefred... Trodde Pia eller Erik var de med minst blodtilførsel i hjernen der inne, men Tina klarte jaggu å overgå dem begge to til sammen med klar margin. Spørsmålet er hvordan de skulle sendt hjem noen om alle hadde blitt på stedet hvil. Hvem faen skal hun stå med der og hvem faen er det som stemmer på henne etter at hun har gjort det der? Kristian er jo den av de som faktisk ville fått stemmer. Kan se for meg at noen av Kristians tidligere allierte stemmer mot Tina på trass om de havner i juryen. Herregud... Grattis. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Viaplay kommer ikke til å legge ut episodene en dag tidligere i finaleuka, så denne tråden mistet nettopp all funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå