Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 OBS! viaplay brukere kan diskutere de nyeste episodene her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahaha, mandagens episode var jævlig bra i mine øyne. Erik stjal showet helt. For en fyr! :rofl:

Edit: At Magne er homofil har vel vært åpenlyst lenge? Har stått på det helt fra starten.

Endret av Spleen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahahahaha, mandagens episode var jævlig bra i mine øyne. Erik stjal showet helt. For en fyr! :rofl:

Edit: At Magne er homofil har vel vært åpenlyst lenge? Har stått på det helt fra starten.

Du er en av de spesielle Spleen. Jeg ser deg, jeg vil se deg på dagen, utenom fylla...

Vet ikke om dere kødder med "åhh Magne er homofil", men det er da ganske åpenbart et oppdrag han har fått hvor han skal prøve å lure den nye gutten til å tro det etter at de blir partnere.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Kom igjen, aaaaaaa. Han duden der kan umulig være str8? :(

Gaydaren min blinker og piper

edit: valgte han ikke svensken som partner? eller kødder jeg fælt nå. uff

edit 2: snek på profilen til magne på facebook og så at han likte kvinner. nedtur :(

Endret av Spleen
Lenke til kommentar

Tja. Jenter har vel sikkert også hatt like mye rart i munnen som Louis.

Haha, neeei. Han har nok hatt shemales og whatnot inni der, tipper Thailand er som himmelen for han der. Nei, æsj av meg!

De er sykt trege til å legge ut episode i dag. :/

Endret av Nikkor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk sett ferdig episoden nå jeg, helt grei episode.

Pia stemte på seg selv under pandoras som gjorde at hun satt trygt under morgendagens parsermoni. De som sitter trygt imorgen (altså, sitter på en stol) er Pia og Tina, Glenn og Isabel fikk denne automatisk på date. Kristian og den alliansen der er jo selvfølgelig fly forbanna fordi Pia stemte på meg selv. Hadde hun ikke stemt på seg selv hadde Louis fått den plassen og nå er det litt som går imot de, og da blir det ramaskrik.

Erik er ganske sikker på at han ryker imorgen så det gjenstår å se. Er bare deilig å se noe gå imot Kristian Rene og den gruppen der. Også at Erik og Birger setter Magne godt på plass under frokosten i morgendagens episode og at det skal deles ut enda en stol til parseremonien.

Der har vi verdens beste sammendrag signert The Doctor.

Lenke til kommentar

Fikk sett ferdig episoden nå jeg, helt grei episode.

Pia stemte på seg selv under pandoras som gjorde at hun satt trygt under morgendagens parsermoni. De som sitter trygt imorgen (altså, sitter på en stol) er Pia og Tina, Glenn og Isabel fikk denne automatisk på date. Kristian og den alliansen der er jo selvfølgelig fly forbanna fordi Pia stemte på meg selv. Hadde hun ikke stemt på seg selv hadde Louis fått den plassen og nå er det litt som går imot de, og da blir det ramaskrik.

Erik er ganske sikker på at han ryker imorgen så det gjenstår å se. Er bare deilig å se noe gå imot Kristian Rene og den gruppen der. Også at Erik og Birger setter Magne godt på plass under frokosten i morgendagens episode og at det skal deles ut enda en stol til parseremonien.

Der har vi verdens beste sammendrag signert The Doctor.

Hvordan? :o Den ligger ikke på viaplay hos meg hvertfall..

Fant det ut nå. :D

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Jaja, det gikk som forventet da! Litt trist i grunn, mye morro fra den kanten der.

Neste uke blir det faen meg texas skal vi tro teaseren, men så kan jo denne gjengen her klippe og lime som de vil da!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Å Viaplay, å viaplay hvorfor er du så forbanna pikk!!

Får ikke snurret i gang nyeste episoden via hverken iPad eller iPhone slik at jeg får den på Apple TV`en. Macbooken derimot der fungerer det, men her kan jeg ikke streame til ATV eller kjøre i fullskjerm uten at Viaplay ytelsen tryner helt. Gir ingen mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...