mirrormatch Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ønsker meg en 120mm vifte med blåe leds til sidedøra på cabbet mitt. Har funnet en i Canada, en i USA og en i Danmark so far. Vet noen om d er (web)sjapper i Norge som selger sånne??? Har ikke lyst å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hva med å bestillle blåe leds og ei enermax 120mm fra microplex også modde sjøl? tar 30min. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hva med å bestillle blåe leds og ei enermax 120mm fra microplex også modde sjøl? tar 30min. Kansje fordi det ikke er alle som føler seg like trygge med å fikle med elektronikk inne i pc'en? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hva med å bestillle blåe leds og ei enermax 120mm fra microplex også modde sjøl? tar 30min. Kansje fordi det ikke er alle som føler seg like trygge med å fikle med elektronikk inne i pc'en? Eller i det hele tatt har peil på å gjøre slik ? Jeg foretrekker å lage all mulig viftestyring/regulering av volt selv mye morsommere å billigere... btw: du kan kjøpe en gjennomsiktig vifte å kjøpe ramme med lys... Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Joa, å modde sjøl har jeg tenkt på, men gidder liksom ikke legge energi i ei vifte som jeg vet eksisterer. Har 4 andre lysende vifter jeg ikke har modda så hvorfor begynne nå... Takk for tipset though... BTW nå har jeg funnet en 120mm lysende blå i Sverige oxo, er d kun i Norge dem ikke er til salgs??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå