catnip Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 har et merkelig problem ... jeg har ny pc men tilhørende radeon 9700pro ,har hatt problemmer med at pcn slår seg av eller fryser seg ,jeg fikk tips på forumet om å stille opp noe volt ting til cpu og agp driver i bios .. jaujau tenkte eg og fleska til med glocking 2k :-? etter jeg hadde savet og skulle starte maskinen ,kom det sirenelyd fra hovedkortet og skjermen ville ikke komme på. jeg prøvde å restarte igjen men hjalp ikke ,sirenen forsvant men skjermen var svart bare grønn lys som blinket. Satt så i gamle kortet mitt i pcn og prøvde å starte ,de virket fint ... så gikk jeg og stillte alt default i bios og prøvde med radeon kortet men ville ikke starte. Prøvde så radeon kortet i en annen maskinen og det virka helt fint så hva kan grunnen være til at maskinen ikke godtar radeon kortet lengre? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Umm...økte du Agp volten? mener at det IKKE er anbefalt Lenke til kommentar
mr x Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 du kan jo prøve og gå inn in bios og se på tempen til cpu"en. høres ut som et varmeproblem(tror det) se på kjøleren/vifta til cpu"en går som den skal og at kjøleren sikker riktig på.. Lenke til kommentar
Gunnar Malmstrøm Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hej. Om det går så sett i ATI kortet og starta pc i safe modus. Avinstall drivare. Om inte det går så sett i det andra kortet du fikk starta med og se om du får avinstallera drivarne till ATI kortet den vegen. m.v.h Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Sikker på at du nullstillte biosen etterpå? Vill tatt en clear cmos jeg... Lenke til kommentar
catnip Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Fikk fikset problemet ,flasha bios ,fjerna driverene og innstallerte på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå