Christian86 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Hei, Jeg har i dag en macbook pro retina, og to towermaskiner stående. Ene er en Dell T5500 med dobbel quadcore xeon prosessor (2011 modell), FX1800 og 300 kort, 16 GB ram, Windows 7, og 2 TB disk + 180 GB SSD. I tillegg har jeg en Mac pro med 2 x 2,8 ghz Quadcore (2010 modell), 8 GB ram, tror gtx 265 kort, 180 GB SSD, 3 TB lagring. Og en Dell 30" skjerm. Jeg vurderer å selge begge towermaskinene samt skjermen, og heller kjøpe en Imac i5 3,1 quad (2011 - 12,2 versjonen) modell - oppgradere til 32GB ram, sette inn 500 GB SSD og 3 TB disk, og så bruke den sammen med min 27" redigeringsskjerm til å redigere bilder og video. Jeg brukte en Macbook pro 17" til video før som gikk veldig fint, og jeg tenker jeg nå sitter på fryktelig overkill og noe som tar komisk mye plass. Er ideen min elendig? Jeg tenker imac'en er "gammel" men oppgradert med 32GB ram, og kraftig ssd på 6gbits, samt at jeg har god eksternlagring på nas så vil det være mye bedre ide. Jeg kan jo viritualisere outlook osv. Photoshop, Sim city osv har jeg jo for mac. Noen tanker? Endret 25. april 2013 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå