Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Sitter på en mac til vanlig, har nå lagt inn Win 7 via bootcamp, og der har jeg ikke noen kontorpakker. Jeg skal ha en innlevering skriftlig, og tenkte at jeg skulle bruke Google Docs til dette! Slik at jeg kan jobbe via mine andre Mac dingser, og selvfølgelig Windows partisjonen min sømløst. Hvordan kan jeg få sendt dette dokumentet til en mottaker som bruker Office 2007/2010 til M$?? Til vanlig bruker jeg Office 2008 til Mac, her lokalt på maskinen. Skriver det som jeg skal skrive, lagrer dette, for så å sende dette som et vedlegg på epost. Da blir rett for de som skal lese dette iht .doc/.docx format. Hvordan få fikset dette via Google Docs mao? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Du kan jo alltids levere en PDF fil? Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Sitter på en mac til vanlig, har nå lagt inn Win 7 via bootcamp, og der har jeg ikke noen kontorpakker. Jeg skal ha en innlevering skriftlig, og tenkte at jeg skulle bruke Google Docs til dette! Slik at jeg kan jobbe via mine andre Mac dingser, og selvfølgelig Windows partisjonen min sømløst. Hvordan kan jeg få sendt dette dokumentet til en mottaker som bruker Office 2007/2010 til M$?? Til vanlig bruker jeg Office 2008 til Mac, her lokalt på maskinen. Skriver det som jeg skal skrive, lagrer dette, for så å sende dette som et vedlegg på epost. Da blir rett for de som skal lese dette iht .doc/.docx format. Hvordan få fikset dette via Google Docs mao? 1) Skriv dokumentet 2) Klikk på Fil-meny og så på "Send som e-postvedlegg" Der kan du velge format, f. eks docx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå